باز شدن پرونده آزار جنسی دنی الفمن بعد شش سال

دنی الفمن آهنگساز مشهور متهم به آزار جنسی در سال 2018 شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری الگونیوز، دنی الفمن آهنگساز مشهور متهم به آزار جنسی در سال 2018 شد. براساس گزارشی که رولینگ استون منتشر کرد پیانیستی به نام نومی عبادی که مصری آمریکایی است در نوامبر 2017 شکایتی را تقدیم پلیس کرده و آهنگساز دنی الفمن را به چند حرکت غیراخلاقی مقابل خود در سال 2015 و 2016 متهم کرده بود.
عبادی و الفمن در ژوئیه 2018 به توافق رسیدند که با پرداخت 83 هزار دلار او از شکایت خود صرف نظر کند. این مبلغ باید ظرف پنج سال پرداخت می شد. خانم عبادی چهارشنبه شکایت خود را علیه دنی الفمن هفتاد ساله در دادگاه عالی لس آنجلس مطرح کرده است. چراکه الفمن این مبلغ را نتوانسته تمام و کمال به او بپردازد.
الفمن تاکید دارد که رابطه او با خانم عبادی یک عشق افلاطونی بوده و او هیچ یک از اتهامات خود را نمی پذیرد.سخنگوی دنی الفمن توضیح داد که از نظر الفمن این ادعا واکنشی به جنبش می تو بوده است.  «وفتی او از سوی طرفی با تهدیدهای روبرو شد که این دروغ ها در اوج جنبش می تو به صورت علنی نیز مطرح شد. دنی انتخاب غیرممکنی میان توافق و ادامه دادن حرفه اش و امرار معاش برای خانواده یا مبارزه در دادگاه داشت که در آن دوران یک جنگ شکست خورده بود حتی اگر واقعیت را می گفت. دنی خانواده را انتخاب کرد.»

انتهای پیام/