باستان شناس ماجراجو اصلاح رنگ شده به فیلم‌نت می‌آید!

چهار قسمت نخست مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» با دوبله اختصاصی و نسخه 4k و اصلاح رنگ شده توسط کمپانی در فیلم‌نت عرضه شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ چهار قسمت نخست مجموعه فیلم‌های «ایندیانا جونز» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، با دوبله اختصاصی فارسی به صورت نسخه 4k و اصلاح رنگ شده توسط کمپانی در پلتفرم‌ فیلم‌نت عرضه شد.

چهار قسمت نخست مجموعه پرطرفدار و مهیج «ایندیانا جونز» با نام‌های «مهاجمان صندوقچه گمشده» محصول 1981، «ایندیاناجونز و معبد مرگ» محصول 1984، «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» محصول 1989 و «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه‌ بلورین» محصول سال 2008 به کارگردانی استیون اسپیلبرگ با دوبله اختصاصی فارسی و با کیفیت تصویری 4k و به صورت تصحیح رنگ شده اورجینال کمپانی لوکاس فیلم و پارامونت در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

سری فیلم های «ایندیانا جونز» در ژانر اکشن ماجرایی قرار می‌گیرد و جزو آثار پرطرفدار و محبوب این ژانر در تاریخ سینمای جهان قرار دارند.

در این مجموعه فیلم ستارگان مطرحی چون هریسون فورد، شان کانری و کیت بلانشت ایفای نقش می کنند.

قسمت پنجم «ایندیانا جونز» با نام «ایندیاناجونز و گردانه سرنوشت» از اواسط ماه گذشته میلادی به اکران عمومی رسید و به زودی نسخه دوبله فارسی آن توسط پلتفرم فیلم‌نت عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/