بالاخره رسمی شد/فوق ستاره برزیلی به الهلال پیوست!

نیمار فوق ستاره برزیلی و سابق بارسلونا و پاریسن ژرمن رسماً به الهلال پیوست.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ،نیمار برزیلی با جدایی از تیم پاری سن ژرمن، رسما به تیم الهلال عربستان پیوست. مذاکرات هفته پیش آغاز شد، اواسط هفته سرعت گرفت و اکنون همه چیز رسمی شده و یک ستاره دیگر در عربستان به بازی خود ادامه خواهد دارد.

 

ستارگان در عربستان

نیمار سال 2017 به تیم پاری سن ژرمن پیوست و اکنون این باشگاه را به مقصد الهلال ترک کرد. پیش از این ستارگان بسیار دیگری مانند کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، جردن هندرسون، کانته، محرز، بنزما و … به لیگ عربستان پیوسته بودند. قرارداد او به مدت ۲ سال است و گفته می‌شود دستمزدش همراه پاداش و مزایای دیگر، چیزی در حدود 300 میلیون یورو برای ۲ سال خواهد بود و بعد از این مدت بندی در قرارداد است که امکان تمدید را به وجود خواهد آورد.

 

پایان دوران نیمار در پاریس

پاری سن ژرمن اعلام کرده بود دیگر به نیمار احتیاجی ندارد، از طرفی او پیشنهادهایی از تیم‌های آمریکایی داشت اما به نظر می‌رسد پیشنهاد الهلال از دیگر تیم‌ها بهتر بوده و ستاره برزیلی این تیم را برای ادامه بازی خود انتخاب کرده است. او در تیم پاری سن ژرمن موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا نشد اما چندین بار توانست با این تیم به عنوان قهرمانی در لیگ یک فرانسه دست پیدا کند. او 173 بازی برای این تیم انجام داد و موفق شد 118 گل به ثمر برساند. نیمار 77 پاس گل هم به نام خود به ثبت رساند.

 

انتهای پیام/