«با حسین(ع) در قرن ۲۱» در باغ موزه هنرهای ایران

نمایشگاه «با حسین(ع) در قرن ۲۱» با آثار تلفیقی از هنر دیجیتال و نقاشی خط در نگارخانه پردیس باغ موزه هنرهای ایرانی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ مجموعه آثار هنری روح اله مهدوی و میثم محمدحسنی که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی خلق شده است، از ۲۷ مردادماه تا ۲ شهریورماه در باغ موزه هنرهای ایرانی به نمایش گذاشته می‌شود.

این نمایشگاه تلفیقی از به‌کارگیری سنت و مدرنیته است و هنرمند با بهره‌گیری از هوش مصنوعی و تلفیق هنر دیجیتال با هنر اصیل ایرانی، آثار هنری را در سبکی نوین خلق کرده است. مهدوی و محمدحسنی روایت‌ها و وقایع عاشورا را در قالب تصویر با استفاده از هوش مصنوعی و با چندین مرحله باز طراحی و تغییر به الگوی نهایی دیجیتال نزدیک کرده و پس از چاپ آثار نهایی بر روی بوم، با قلم‌مو و مرکب، جملات و کلمات با مضمون مذهبی را بر روی آثار ترسیم کرده‌اند. در واقع خروجی نهایى تصاویر برگرفته از توصیف‌های طراح برای هوش مصنوعى است.

 

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۲۷ مرداد تا ۲ شهریور ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ به نگارخانه پردیس باغ موزه هنرهای ایرانی در میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصودبیگ)، خیابان دکترحسابی مراجعه کنند.

انتهای پیام/