صبح امروز اتفاق افتاد

برخورد شدید پژو با جرثقیل یک کشته بر جای گذاشت

کلیه عملیاتهای عمرانی و خدماتی که توسط سازمانها وپیمانکاران در سطح راهها انجام می گردد باید بارعایت کامل پلان ایمنی و ایمن سازی محل برابر ضوابط انجام پذیرد تاشاهد اینگونه اتفاقات نباشیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، در گفتگوی اختصاصی رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با خبرنگار الگونیوز، مطرح شد:
راننده پژو در این حادثه بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.
برای هر دو وسیله به صورت مساوی سهم تقصیر در نظر گرفته شد.

سرهنگ رابعه جوانبخت گفت: در ساعت05:30 بامداد امروز در مسیر غرب به شرق بزرگراه زین الدین قبل از پل باقری ،یکدستگاه سواری پژو که در این مسیر در حال حرکت بوه بشدت با یکدستگاه جرثقیل مربوط به اداره برق که مشغول به انجام فعالیت بوده برخورد می نماید.
وی افزود : متاسفانه در این حادثه راننده پژو بدلیل شدت جراحات وارده در دم فوت می نماید که تیم های پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حادثه حضور یافته و به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند .

سرهنگ جوانبخت بیان داشت : برخورد خودرو 206 با بالابر اداره برق که جهت تعمیرات و نگهداری روشنائی ها در مسیر غرب به شرق زین‌الدین قبل از باقری حصور داشته روی داده است .

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : خودروی اداره برق پس از گذاشتن سه مخروطی در لاین سرعت متوقف بوده و یک نفر با نیز باتوم الکتریکی قبل از چیدن باقی کله قندی ها و بشکه ترافیکی بهمراه چراغ چشمک زن در این محل حضور داشته است .

وی در خصوص علت این حادثه گفت : علت تامه این تصادف ترکیب و تقارن دوخطا بوده که ۵۰درصد راننده پژو بعلت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه و ۵۰درصد اداره برق بعلت عدم ایمن سازی کامل محل اجرای عملیات می باشد .

وی توصیه داشت : رعایت طرح ایمنی وعدم توقف در سطح معابر بزرگراهی در هر نوع فعالیتی اعم از فعالیتهای عمرانی_ خدماتی و حتی در زمانی خرابی وسیله نقلیه که مجبور به توقف در حاشیه معابر می باشد حائز اهمیت است همچنین استفاده از علائم ایمنی توسط رانندگان در فواصل مختلف توجهی است برای رانندگان عبوری تا از برخوردها جلوگیری به عمل آورد .

وی به الگونیوز گفت: کلیه عملیاتهای عمرانی و خدماتی که توسط سازمانها وپیمانکاران در سطح راهها انجام می گردد باید بارعایت کامل پلان ایمنی و ایمن سازی محل برابر ضوابط انجام پذیرد تاشاهد اینگونه اتفاقات نباشیم.

انتهای پیام/