برد خفیف استقلال در نبرد آبی ها!

 با تک گل مهرداد محمدی موفق شد استقلال خوزستان را در تهران شکست دهد.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ،استقلال در یک دیدار دشوار موفق شد استقلال خوزستان را شکست دهد.

 

در این دیدار که استقلال خوزستان در حملات زهردار و روان نشان داد، استقلال برنامه ویژه ای روی ارسال از جناحین داشت که در نهایت از همین روش به گل رسید،ارسال خوب مهدی پور و فرار مهرداد محمدی با ضربه سر فوق العاده او همراه شد و استقلال در نهایت با یک گل موفق شد همنام خوزستانی را شکست دهد.

 

حسین حسینی در ادامه روند خوب خود در این بازی هم چندین موقعیت خطرناک را از بازیکنان تیم استقلال خوزستان گرفت تا در این بازی هم ستاره تیمش باشد.

 

سوت تیم داوری:امیر سامان سلطانی، علیرضا مرادی، محمد صالح عرب آبادی -داور چهارم: فرزاد منصوری

 

استقلال ترکیب استقلال:

 

حسینی، صالح حردانی، محمدمرادمند، خروج از زمینابولفضل جلالی 78 سعید مهری ورود به زمین، ایمان سلیمی، روزبه چشمی، خروج از زمینآرش رضاوند 90 سبحان خاقانیورود به زمین، خروج از زمینمهدی مهدی پور 78 زبیر نیک‌نفسورود به زمین، خروج از زمینمحمدی 63 جعفر سلمانیورود به زمین، خروج از زمینیامگا 78 مطهریورود به زمین و آرمان رمضانی

 

سرمربی: جواد نکونام

 

استقلال خوزستانترکیب استقلال خوزستان:

 

فرزین گروسیان، محمد طیبی، عقیل کعبی، خروج از زمینرضا دهقانی 46 علیرضا کاظمی ورود به زمین، حسن شوشتری، جواد آقایی پور، بهروز بارانی، حسین ساکی، حسین احمدی، خروج از زمین شهرام سالاری 83 محکم کارورود به زمین ،خروج از زمینعلیرضا خوشکفا 69 متین کریم زاده ورود به زمین

 

سرمربی:سیروس پورموسوی

 

? کارت زرد:

 

استقلال استقلال: روزبه چشمی 35

 

استقلال خوزستان استقلال خوزستان: محمد طییبی دقیقه ۱۹ – عقیل کعبی ۴۵+۴

 

? کارت قرمز:

 

سیروس پورموسوی دقیقه 80

 

⚽️ شرح گل

دقیقه 51: استقلال تهران 1 – 0 استقلال خوزستان: ارسال مهدی مهدی پور داخل محوطه جریمه استقلال خوزستان از مدافعان عبور کرد و مهرداد محمدی با ضربه سر دروازه فرزین گروسیان را باز کرد،این گل هزارمین گل استقلال در لیگ برتر بود.

شرح نیمه اول:

 

در‌ابتدای نیمه استقلالی ها بازی را هجومی شروع کردند و با ارسال های پیاپی و حضور پر‌تعداد در‌محوطه جریمه حریف سعی در کرفتن نبض بازی داشتند، دو حرکت انفجاری از جواد آقایی پور در جناح راست استقلال تهران، شرایط را عوض کرد و بازیکنان استقلال با احتیاط بیشتری به ادامه مسابقه پرداختند. برنامه اصلی استقلال تهران ارسال از جناحین و استفاده از قدرت سرزنی آرمان رمضانی است و خوزستانی از فضای پشت سر جلالی و تکنیک بالای آقایی پور چشم به ضدحمله و بازکردن دروازه استقلال دارد.

هافبک های استقلال در نیمه اول عملکرد درخشانی نداشتند،مهدی مهدی پور کمی بهتر از دیگر بازیکنان بود و یک شوت خوب و چند حمل توپ موفق انجام داد.

 

شرح نیمه دوم:

 

روال بازی در نیمه دوم هم مانند نیمه اول بود ، استقلال فرصت های زیادی به رقیب خود داد اما درخشش حسینی مانع گلزنی آنها شد در نهایت روی ارسال مهدی پور و ضربه سر فوق العاده مهرداد محمدی استقلال توانست از این بازی برنده خارج شود.

انتهای پیام/