بررسی جایگاه جنگ و دفاع در اسلام در «قرارآدینه» رادیوفرهنگ

برنامه «قرارآدینه» جمعه۳۱ شهریور با توجه به آغاز هفته دفاع مقدس با موضوع بررسی جایگاه جنگ و دفاع در اسلام از رادیو پخش خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ دربرنامه «قرارآدینه » این هفته حجت ‌الاسلام هاشمی» به عنوان كارشناس مذهبی در خصوص جایگاه جنگ و دفاع در اسلام با توجه به آیه ۱۹۰ سوره ی بقره مطالبی را بیان می کند و در بخشی دیگر از این برنامه حجت الاسلام علی آقابابا در خصوص فلسفه نماز جمعه صحبت می کند.

حجت الاسلام عباسیان کارشناس مهدویت برنامه نیز در خصوص ما در برخی از احادیث عصر ظهور با موضوع امن و بشارت مواجه میشیم اما در توصیف این دوران احادیثی هم هستند که به جنگ و قتل در این عصر اشاره دارند درباره ی این هردو توضیحاتی ارائه می کند.

همچنین در بخش اطلاع رسانی از فعالیت های ستادهای ائمه جمعه ،حجت الاسلام سید قدرت الله ناصری امام جمعه بهبهان در خصوص مضمون خطبه ها مطالبی را بیان می‌كند ‌.

علیرضا نوری گزارشگر شبکه نیز از مصلی تهران در خصوص اهمیت نماز جمعه گزارش می دهد.

مجله ی رادیویی «قرارآدینه» ویژه نماز جمعه و مهدویت كاری از گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ است كه ساعت ۱۱:۳۰ به تهیه كنندگی محمدرضا حاج حیدری و گویندگی راضیه گردکاهد روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۸۵ كیلوهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

انتهای پیام/