بعد از تصادف پشیمانی سودی ندارد

تصادف فوتی 207 با عابر پیاده رخ داد و حال خود راننده 17 ساله هم خوب نیست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن اعلام کرد:
متاسفانه راننده فاقد گواهینامه و از مشروبات الکلی استفاده کرده بود
به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ صبح امروز سرهنگ جوانبخت در برنامه شهر امن که از استودیوی پلیس پایتخت از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص تصادف فوتی بین سواری 207 و عابر پیاده توضیح داد.
سرهنگ رابعه جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : در ساعت 02:50 بامداد امروز در مسیربزرگراه چمران به شرق رو به روی پمپ بنزین ولنجک، یک دستگاه سواری 207 با عابر پیاده مذکر برخورد کرده که این عابر در دم فوت می گردد .
وی بیان داشت : راننده 207 که نوجوانی 17 ساله و فاقد گواهینامه بوده و متاسفانه از مشروبات الکلی استفاده کرده که باید گفت این فرد فاقد هرگونه مهارت کافی در حین رانندگی بوده است که این حادثه روی می دهد.
رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : خود راننده هم در این حادثه مصدوم شده و هم اکنون مراحل پرونده را طی می کند وی در این سن یک تصادف فوتی را رقم زده است و به خاطر یک اشتباه و تصمیم نادرست جان یک نفر را گرفته و باید از این زاویه به آن نگاه کرد .
سرهنگ جوانبخت افزود : چرا باید فردی در ابتدای جوانی فردی که می توانست برای وی خاطرات خوبی را رقم بزند با این تصمیم و کار اشتباه ، بدترین تجربه خود را داشته و تا آخرین لحظات زندگی به خاطر استفاده از نوشابه های غیر مجاز دچار عذاب وجدان خواهد بود.

انتهای پیام/