یادداشت محمدرضا شریفی‌نیا برای فیلم عادل تبریزی:

بهتر کردن شرایط اکران «گیج‌گاه» برای معاونت سینمایی افتخار است

شریفی‌نیا: در این روزهای سینما فیلم های خوب باید دنبال سالن و سانس نمایش بگردند تا بتوانند مؤثر باشند. به نظر من معاونت سینمایی باید افتخار کند که بتواند شرایطی برای اکران بهتر اینگونه فیلم‌ها ایجاد کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ محمدرضا شریفی نیا، بازیگر و تهیه کننده نام آشنای سینمای ایران که هم‌اکنون با فیلم «ورود و خروج ممنوع» روی پرده نقره‌ای سینماها حضور دارد پس از تماشای فیلم سینمایی «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی یادداشتی در خصوص این فیلم نوشت.

متن این یادداشت به این شرح است: «فیلم سینمایی گیجگاه به کارگردانی عادل تبریزی فیلمی بسیار مفرح است که شما را شاد و سرحال می‌کند. در این روزهای سینما فیلم‌های خوب باید دنبال سالن و سانس نمایش بگردند تا بتوانند مؤثر باشند. به نظر من معاونت سینمایی باید افتخار کند که بتواند شرایطی برای اکران بهتر اینگونه فیلم‌ها ایجاد کند.»

«گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه‌کنندگی حنیف سروری و میرولی‌اله مدنی از ۱۲ مهرماه توسط پخش بهمن سبز در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است و‌ تاکنون توانسته بیش 360 هزار مخاطب را به سینما بیاورد. این فیلم با سرمایه‌گذاری شخصی محمد حسینخانی و حنیف سروری و همچنین مشارکت بنیاد سینمایی فارابی تولید شده است.

حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، بیژن بنفشه خواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد الهی، مریم همتیان، ایمان اسماعیل پور، علی باغفر، حامد شیخی، داود ونداده، وحید رحمتی با حضور فرهاد آییش با معرفی علی راد و با هنرمندی جمشید هاشم پور (آریا) و خاطره سازانی همچون رضا صفایی پور و حسن رضایی در این فیلم بازی کرده‌اند.

انتهای پیام/