بهرام افشاری و جواد عزتی کارگردان فیلم اولی جشنواره فجر

علی اینانلو/ گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ بخش فیلم اولی‌های جشنواره فیلم فجر چند سالی است که به این جشنواره اضافه شده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ آنچه امسال در این بخش جالب است، حضور فیلم‌هایی از بازیگران شناخته شده در مقام کارگردان است. در این دوره جواد عزتی با فیلم تمساح خونی حاضر است و بهرام افشاری هم که اکران فیلم فسیل با بازی او تقریبا یک سال است ادامه دارد، ‌ فیلم هفتاد سی را برای جشنواره آماده کرده است.

از تیرماه امسال خبرهایی از فیلمسازی جواد عزتی منتشر شد. تمساح خونی که جزئیاتی از داستان و بازیگران آن منتشر نشده، اولین تجربه فیلمسازی جواد عزتی است که عده‌ای حضور بسیار کم او در زخم کاری ۲ را به دلیل مشغله او برای ساختن این فیلم می‌دانند. تهیه‌کننده این فیلم کامران حجازی است که پیش از این جواد عزتی در فیلم‌های لاتاری، مرد بازنده و کت چرمی‌ به تهیه‌کنندگی او حضور داشته است و همچنین مجری طرح سریال زخم کاری بوده است.

در جشنواره امسال بهارم افشاری هم با اولین تجربه فیلمسازی‌اش حضور خواهد داشت. هفتاد سی آنطور که اعلام شده یک طنز اجتماعی است که به تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان ساخته شده و در واقع پنجمین فیلمی‌ است که بهرام افشاری و ابراهیم عامریان به عنوان تهیه‌کننده در کنار هم بوده اند. فیلم‌های کارگر ساده نیازمندیم، ‌ مرد عینکی، فیلم کوتاه خانه خاکستری و فیلم پرفروش فسیل همکاری‌های پیشین این دو هستند.

حالا باید دید اولین تجربه کارگردانی بهرام افشاری که در آن بازی هم کرده است، چه واکنش‌هایی خواهد داشت.

انتهای پیام/