بهروز افخمی: به من فحش بدهند تا مطرح شوم

بهروز افخمی به انتقادات هنرمندان از وی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ انتشار یک ویدیو از خنده بهروز افخمی حوالی منزل مرحوم داریوش مهرجویی در روز بازسازی صحنه قتل، در حال گفت‌وگو با خبرنگاران موج جدیدی از انتقادات افکار عمومی را به همراه داشت. او همراه با همسرش مرجان شیرمحمدی به کرج رفته بود تا به گفته خودش تصاویری از حوالی محل وقوع قتل برای ساخت یک مستند یا فیلم داستانی جنایی درباره قتل بگیرد.

وی در واکنش به این انتقادات گفت: بابا این‌ها حرف مفت است. به این حرف‌ها توجه نکن . وقتت را تلف این حرف‌های مفت نکن در فضای مجازی. من که گفتم، وقتی خبر فوت آقای مهرجویی و همسرشان را شنیدیم، این ایده به سرم زد که یک کار مستند یا تحقیقات اولیه یک کار داستانی درباره قتل بسازم . برای همین همراه همسرم مرجان به منطقه رفتیم که راه‌های منتهی به شهرک و خانه مرحوم مهرجویی را ببینیم. بعد رسیدیم مقابل در اصلی همان مجتمع باغ ویلایی، گفتیم بپرسیم ببینیم راهمان می‌دهند که دیدیم شلوغ است. خبرنگارها را هم راه نداده‌اند. گفتیم برویم خانه را از نزدیک ببینیم که دیدیم نمی‌شود. خبرنگارها ریختند دورم، سئوال پرسیدند من هم جواب دادم. بعد هم چند تا لندکروز پلیس آمد و فهمیدیم که قاتلین را برای بازسازی صحنه آوردند. ما را هم راه ندادند.

من خودم می‌خواهم داستانش را بنویسم چون به این نتیجه رسیدم اگر اول داستان کارم را بنویسم و بعد تبدیلش کنم به فیلمنامه ، کار بهتری در می‌آید.

به من فحش بدهند تا مطرح شوم. بالاخره وقتی می‌خواهی کار جدید شروع کنی باید تبلیغات کنی دیگر. این‌ها هم همه فن من هستند و با من تماس می‌گیرند و می‌گویند حتی اگر شده بخواهیم خودمان را نابود کنیم دوست داریم اسم تو سر زبان‌ها بیفتد و روی بورس باشی! بعد من خودم به آنها یاد می‌دهم، می‌گویم می خواهم فیلم جدید بسازم و به من فحش بدهید!

انتهای پیام/