به خانمها بر نخورد

خانم ها در تصادفات خسارتی بیشتر مقصر هستند ، فراوانی تصادفات خسارتی نسبت به عدد رانندگی خانم ها این موضوع را بیان می کند.

به گزارش گروه خبر الگونیوز؛

18 درصد قصور از سوی خانم ها ، نسبت به 82 درصد سهم تقصیر آقایان در تصادفات خسارتی دارای فراوانی بیشتری است و البته در مقایسه با تصادفات جرحی خانم ها این عدد کمی بیشتر به چشم می خورد .رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن :

مهارت خانم ها در یک سری از صحنه های تصادف ضعیف تر هست و در واقع مدیریت خوبی در مواجهه با خطر و تصادف ندارند

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ صبح امروز سرهنگ جوانبخت در برنامه شهر امن که از استودیوی پلیس پایتخت از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در حصوص فراوانی تصادفات توضیح داد .

سرهنگ رابعه جوانبخت رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت : تصادف جرحی به آن دسته از تصادفاتی گفته می شود که در آن یک نفر مجروح می شود که از یک اظهار تالم ساده تا شکستگی ها و خونریزی ها را شامل که یک یا چند نفر در تصادف مصدوم و یا مجروح می شوند .

وی بیان داشت : 82 درصد از افرادی که در تصادفات خسارتی مقصر بوده اند آقا و 18 درصد از انها خانم هستند که این عدد نسبت به تصادفات جرحی بالاتر است .

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : واین موضوع نشان می دهد که خانم ها در تصادفات خسارتی بیشتر مقصر هستند .

سرهنگ جوانبخت افزود : نکته ای وجود دارد که قرار نیست به کسی در این خصوص در اصطلاح بَر بخورد و باید به این موضوع پرداخت که دقیقا چرا در تصادفات خسارتی خانم ها مقصر هستند .

وی گفت : جنس تصادافتی که خانم ها در آن مقصر هستند خیلی وقت ها به این موضوع باز می گردد که مهارت انها در یک سری از صحنه های تصادف ضعیف تر هست و در واقع مدیریت خوبی در مواجهه با خطر و تصادف ندارند

سرهنگ جوانبخت بیان داشت : آقایی با یک خودرو لایی می کشد و رد می شود و در اینجا هست که این خانم باید صحنه تصادف را مدیریت و جمع کند و بر خود مسلط باشد

وی افزود : 18 درصد قصور از سوی خانم ها ، نسبت به 82 درصد سهم تقصیر آقایان در تصادفات خسارتی دارای فراوانی بیشتری است و البته در مقایسه با تصادفات جرحی خانم ها این عدد کمی بیشتر به چشم می خورد .

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود : در بحث تصادفات خسارتی تنها 3 درصد از رانندگانی که خانم بوده اند فاقد گواهینامه بوده اند و این نشان دهنده آن است که باز هم خانم ها گواهینامه می گیرند و بعد نسبت به رانندگی اقدام می کنند .

انتهای پیام/