تثبیت صدرنشینی سپاهان با گلزنی رامین!

سپاهان در یک بازی پر اتفاق، بازی یک بر صفر باخته را با یک بازیکن کمتر با سه گل زده پیروز شدند.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ،نیمه اول بازی پیکان و سپاهان با جذابیت بسیار زیادی دنبال شد. شاگردان رسول خطیبی بدون ترس و با اعتماد به نفس مقابل سپاهان صف آرایی کردند و در شروع نیمه هم چند موقعیت خوب خلق کردند‌.

 

فشار پیکانی‌ها بالاخره با اشتباه نیلسون، مدافع سپاهان به ثمر نشست و حامد پاکدل دروازه پیام نیازمند را فرو ریخت.

 

پس از این گل، سپاهانی‌ها جلو کشیدند و با سانتر عالی حسین نژاد و ضربه سر بی نقص رضا اسدی بازی مساوی شد. اما این پایان کار نبود و بار دیگر فرار مهاجم پیکان، صدرنشین لیگ را به دردسر انداخت و محمد دانشگر در موقعیت تک به تک بازیکن حریف را زد و با کارت قرمز از زمین اخراج شد.

 

1917527

در نیمه دوم سپاهان علی‌رغم یک یار کمتر به خودش آمد و توانست علاوه بر یک نمایش منسجم در خط دفاعی، موقعیت‌های بسیار خوبی هم خلق کند. در یکی از این فرصت‌ها، رامین رضاییان با چاشنی شانس و برخورد توپش به پای مدافع حریف دروازه پیکان را باز کرد.

 

در این نیمه پیکان هیچ شباهتی به ۴۵ دقیقه اول نداشت و اصلا نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه حریف علی‌رغم داشتن یک یار بیشتر ایجاد کند. سپاهان نیز که بازی مالکانه‌ای ارائه می‌داد موقعیت‌های خوبی هم خلق کرد و با شوت محکم آریا یوسفی به گل سوم رسید.

 

سپاهان با این پیروزی ۴ بازی اول لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشت و دوازده امتیازی شد. پیکان نیز علی رغم بازی بسیار خوب در نیمه اول در نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشت و سه امتیازی باقی ماند و نخستین شکست فصل را تجربه کرد.

 

انتهای پیام/