تذکر و اخطار پلیس به امداد خودروهای غیر مجاز

بیش از 400 خودرو به پارکینگ منتقل شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن اعلام کرد:
پس از ساماندهی توسط پلیس راهور تهران بزرگ ؛ کاهش 60 درصدی شکایات مردمی از امداد خوردوها را شاهد بوده ایم.
سرهنگ محمد رازقی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص برخورد قاطعانه پلیس با امداد خودروهای غیر مجاز توضیح داد.
سرهنگ رازقی گفت: در خصوص امداد خوردوهای مجاز از زمانی که ساماندهی این خودرو ها و امدادگران انها توسط پلیس راهور تهران بزرگ صورت پذیرفت ، اصلا در این زمینه تصادفی نداشتیم و مشکلات در این خصوص به حداقل ممکن خود رسیده است.
وی افزود : مهم تر از همه این موارد و در حوزه شکایت های شهروندان از امداد خودروها ، شاهد کاهش 60 درصدی شکایات در این خصوص بوده ایم.
سرهنگ رازقی بیان داشت : خودروی امدادی که مورد تاییدپلیس می باشند ، بر روی شیشه جلو برچسبی دارند که رمزینه یا همان کیو آر کد مخصوص تاییدیه بر روی آن نصب شده است و همه مردم با موبایل شخصی خود می توانند با نرم افزارهای اسکن این رمزینه را اسکن کرده و به سامانه مربوطه متصل می شوند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود : اگر این خودرو و راننده مجاز باشند تصویر و مجوز و حتی نام راننده نمایش داده خواهد شد و کارت شناسایی راننده رویت خواهد شد و از این طریق مجاز بودن کار او را می توانند به این طریق توسط سامانه مشاهد نمایند و می توانند اجازه امداد رسانی را به وی بدهند.
وی گفت : مردم عزیز توجه داشته باشند که امداد خودروهای غیر مجاز جمع می شوند و پلیس نیز در حال برخورد با این دست خودروهای غیر مجاز می باشد.
سرهنگ رازقی افزود : به کسانی که در این حوزه در حال فعایلت به صورت غیر مجاز هستند ، تذکر واخطار داده می شود که اگر خودروی انان توسط پلیس به پارکینگ منتقل گردد حداقل یکماه بر اساس دستور مراجع قضایی به پارکینگ منتقل خواهد شد و اجازه تردد و فعالیت به این خودروها در سطح شهر داده نخواهد شد و بیش از 400 امداد خودروی غیر مجاز به همین ترتیب به پارکینگ ها منتقل شدند.

انتهای پیام/