تردد یک میلیون و 300 هزار دانش آموز و 101 هزار معلم در بازگشایی مدارس کم نیست

6 محل بزرگراهی را برای استقرار جرثقیل سنگین تعیین شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد:
تاکید پلیس بر شروع کار سرویس مدارس در همان روزهای اول مهر ماه می باشد.

بزرگ سرهنگ احسان مومنی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص ترافیک مهر ماه 1403 توضیح داد .
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت : همچنین 6 محل بزرگراهی را برای استقرار جرثقیل سنگین تعیین کرده ایم که اگر اتوبوس و کامیون و خودروی سنگینی خراب شد بتوانیم به آن دسترسی داشته باشیم و از محل سریعا خارج نماییم تا شاهد ترافیک در آن محدوده نباشیم .


سرهنگ مومنی گفت : همچنین 30 دستگاه تاکسی برای گشت مشترک بین پلیس راهور تهران بزرگ و تاکسیرانی در نظر گرفته شده است و این عزیزان سرویس مدارس را از لحاظ شرایط تعیین شده ، گواهینامه مرتبط ، سلامت راننده، معاینه فنی و سلامت خود وسیله نقلیه و تخلفات راننده در شهر تهران کنترل خواهد کرد .
وی افزود : با آمار ارائه شده نزدیک به یک میلیون سیصد هزار نفر دانش آموز و حدود 101 هزار معلم نیز پا به پای آنان در مهر ماه 1403 به مدرسه خواهند رفت و ببینند که چه جمعیتی در این روزها حال با خودروی شخصی ، وسایل نقلیه عمومی ، پیاده و یا با موتورسیبکلت در این روزها در مسیر مدرسه تردد می نمایند .
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : 20 درصد از ترافیک شهر تهران به ترددهای آموزشی باز می گردد که مسلما بر ترافیک شهر تهران در مهر ماه 1403 تاثیر خواهد گذاشت . با بررسی های صورت گرفته در هفته اول مهر ماه 1402 نسبت به هفته آخر شهریور ماه 1402 در ساعت 7 صبح به اوج ترافیک در شهر تهران رسیده بودیم و تا ساعت 8:30 ادامه داشته است که دوباره از ساعت 12:30 تا 14:30 نیز شاهد ترافیک بوده ایم که 32 درصد ما افزایش ترافیک را در هفته اول مهر ماه نسبت به هفته اول شهریور ماه شاهد بوده ایم .
سرهنگ مومنی افزود : تاکید پلیس بر این موضوع است که سرویس مدارس در همان روز اول مهر ماه آغاز به کار کند . در این روزهای باقی مانده مدیران مدارس و تاکسیرانی اقدامات خود را در این خصوص آغاز کنند و والدین با خودروی شخصی کمتر تردد داشته باشند .

انتهای پیام/