ترکیب احتمالی تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ!

از تمرین طولانی روز گذشته تیم ملی در ورزشگاه دستگردی چیز زیادی دستگیر خبرنگاران نشد.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ،” در شرایطی که خبرنگاران پرتعداد میدانی حاضر در ورزشگاه دستگردی در آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار هنگ‌کنگ در انتظار نمایش تیم‌های ذخیره و اصلی تیم ملی و حدس زدن ترکیب احتمالی امروز بودند، این اتفاق رخ نداد.  تمرین روز گذشته تیم ملی آیتم‌های مختلفی داشت و در مدت زمان طولانی برگزار شد و در خلال آن برنامه متنوعی از مربیان به بازیکنان دیکته شد.  بازیکنان در ابتدا تمرین خود را با انجام تمرین چهار به دو آغاز کردند و سپس کادر فنی تیم ملی با کوچک کردن زمین تمرین اقدام به چند تمرین متنوع در قالب دو تیم مختلف کرد که البته مشخص نبود کدام تیم، تیم اصلی خواهد بود.

اگر قرار باشد امروز تیم ملی با نفرات اصلی مقابل هنگ‌کنگ به میدان برود، ترکیبش مشابه دو مسابقه قبلی در اردن خواهد بود. به این ترتیب که: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی (میلاد محمدی)، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی، رامین رضاییان، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، مهدی طارمی و سردار آزمون در ترکیب تیم ملی قرار خواهند گرفت.

این اولین بازی ما در دور اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ است که در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود. سپس ایران برای یک دیدار دشوارتر راهی تاشکند خواهد شد تا مقابل ازبکستان قرار بگیرد. البته با توجه به سهولت احتمالی بازی با حریف امروز ممکن است ترکیب تیم ملی دستخوش تغییراتی باشد تا تعدادی از بازیکنان اصلی آماده با استراحت بیشتری باقدرت خود را به بازی ازبکستان برسانند.  آنچه از تمرین دیروز برمی‌آمد، بازیکنانی که نزدیک به ترکیب اصلی هستند مهدی ترابی، مهرداد محمدی، رضا اسدی، احمد نوراللهی و علی کریمی هستند. و البته تعدادی بازیکن دیگر که حضور هر کدام از آنها در ترکیب اصلی تیم ملی تغییری در خواست ایران برای پیروزی پرگل احتمالی ایجاد نخواهد کرد