تسهیل تردد در معابر اطراف شعب در رفت و آمد اخذ رای در پایتخت

پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص روانسازی ترافیک و تامین نظم عبور و مرور در اطراف مراکز اخذ رای تمهیدات ویژه دارد که با همراهی شهروندان طبیعتاً این امر تسهیل می گردد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد:

با تخلفات ساکن و توقف در محل های ممنوع نظم شهر را بر هم نزنیم!

توصیه‌های ترافیکی پلیس راهور در روز انتخابات

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از استقرار ماموران پلیس راهور در اطراف شعب اخذ رای در سراسر پایتخت خبر داد و از شهروندان خواست که از توقف دوبله در اطراف این مراکز پرهیز کنند.

سرهنگ فیروز کشیر درباره تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص روانسازی ترافیک و تامین نظم عبور و مرور در اطراف مراکز اخذ رای تمهیدات ویژه دارد که با همراهی شهروندان طبیعتاً این امر تسهیل می گردد.

وی افزود: همچنین تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ امروز از حدود دو ساعت قبل از شروع رسمی رای‌گیری،در اطراف شعب و مراکز پر رفت و آمد اخذ رای مستقر و مشغول روان سازی و مدیریت ترافیک هستند .

وی با بیان اینکه اینکه استقرار ماموران تا ساعات پایانی شب و اتمام زمان رای‌گیری ادامه خواهد داشت، گفـت: لازم است شهروندان برای شرکت در انتخابات به نزدیک‌ترین شعبه و مرکز اخذ رای در محل زندگی و کار خود مراجعه کنند. اما اگر به هر دلیلی قصد مراجعه با خودروی شخصی به اطراف شعب اخذ رای را دارند، حتما توجه داشته باشند که از پارک دوبله و توقف در محل‌های ممنوع و به طورکلی ارتکاب تخلفات ساکن پرهیز کنند.
سرهنگ فیروز کشیر معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ؛
در پایان از همراهی شهروندان تهرانی با پلیس راهور تهران بزرگ در ایجاد شهری منظم و کم تخلف و حادثه به خصوص در اطراف شعب اخذ رای در معابر پایتخت تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/