تقاطع آبشناسان جنت آباد کی افتتاح می شود؟

تقاطع آبشناسان جنت آباد یکی از محل های حائز اهمیت هست که بار ترافیکی آن باعث درگیری معابر پیرامونی می گردد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن اعلام کرد:
تقاطع آبشناسان – جنت آباد یکی از محل های حائز اهمیت هست که بار ترافیکی آن باعث درگیری معابر پیرامونی می گردد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ مصطفی زینی وند صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص تقاطع آبشناسان – جنت آباد توضیح داد.
وی افزود : تقاطع آبشناسان – جنت آباد در مسیر یک بزرگراه واقع شده است و خود این موضوع باعث ترددهای عرضی عابرین پیاده ، توقف ها کنار و حاشیه بزرگراه را شاهد باشیم.
سرهنگ زینی وند بیان داشت : ساخت و سازهایی که اطراف این محدوده ایجاد شد بر ترافیک این محدوده افزود.
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ابراز کرد : مجتمع پر مخاطبی که در این محل ساخته شد و پلیس در برابر ساخت ان مقاومت کرد و روند ساخت آنرا نگه داشته تا تقاطع به یک سر و سامان برسد و مشکل ان حل شود .
وی گفت: تمام این موارد جزء موضوعاتی هستند که باعث ایجاد گره های ترافیکی و پس زدگی ترافیکی می شوند .
سرهنگ زینی وند افزود: تقاطع آبشناسان – جنت آباد یکی از محل های حائز اهمیت هست که بار ترافیکی آن باعث درگیری معابر پیرامونی می گردد.
وی ادامه داد: برای اصلاح این تقاطع ، فاز به فاز جلو رفتیم و اصلاحات هندسی را در وحله اول انجام دادیم تا بتوانیم بار ترافیکی را به خوبی هدایت نماییم . و در این تقاطع انسداد و یک دوربرگردان ایجاد شد تا مسیر جایگزین برای رفت و آمد ها باشد.
سرهنگ زینی وند بیان داشت : در این تقاطع دو مرحله کار صورت گرفت که اقدامات اولیه و احداث زیرگذر بود که نسبت به قبل ترافیک این محدوده تغییر کرده و روان تر شده است.
وی گفت : یکی از مشکلات این محل پارک حاشیه ای بود که با حذف ان دیگر پس زدگی بار ترافیکی نداریم و با این شیوه توانستیم این محدوده را کنترل نماییم.
سرهنگ زینی وند گفت: دوستان در حوزه مدیریت شهری در بحث تقاطع جنت آباد آبشناسان، قول داده اند در روز 22 بهمن این پرژه افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/