تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی ” دفاع از مردم فلسطین ” را اعلام کرد

رییس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی مراسم راهپیمایی " دفاع از مردم فلسطین " را اعلام کرد‌.

به گزارش گروه اجتماعی الگونیوز ، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در اینباره گفت : با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل ، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ فردا در پایتخت تمهیدات ترافیکی ویژه ای اندیشیده است.

سرهنگ موسوی پور ادامه داد : از ساعت 9 صبح فردا جمعه 21_07_1402 از خیابان انقلاب و از میدان فردوسی به سمت غرب محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد .

وی افزود : همچنین در محدوده خیابان آزادی به سمت شرق از تقاطع توحید _ آزادی محدودیت تردد خواهیم داشت.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ گفت : همچنین در ادامه اعمال محدودیت ها ، خیابانهای جنوب به شمالی و همچنین خیابانهای شمال به جنوبی عمود بر خیابان انقلاب و آزادی ، در محدوده برگزاری مراسم محدودیت تردد خواهند داشت و از تردد خودروها در خیابان آزادی حدفاصل توحید _ آزادی تا دانشگاه تهران و همچنین خیابان انقلاب حدفاصل میدان فردوسی تا دانشگاه تهران این ممنوعیت و محدودیت را شاهد خواهیم بود .

وی در خصوص مسیرهای جایگزینی که در نظر گرفته شده تا رانندگان بتوانند از آنها برای تردد استفاده کنند گفت : وسایل نقلیه ای که به سمت شرق قصد تردد دارند می توانند از خیابان نواب به سمت جنوب و در ادامه از میدان جمهوری و خیابان جمهوری به سمت شرق حرکت نمایند .

وی بیان داشت : خودروهایی هم که قصد تردد به سمت غرب را دارند می توانند از بلوار کشاورز به سمت غرب و همچنین خیابان فاطمی به سمت غرب به مسیر خود ادامه بدهند .

وی اظهار داشت : به همین خاطر پلیس راهور تهران بزرگ با اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه ای در نظر دارد معابر پیرامونی برگزاری این مراسم را جهت رفاه حال شهروندان پوشش ترافیکی داده و کنترل نماید تا رانندگان با کمترین مشکلی بتوانند تردد نمایند .