تن استقلال لرزید/صدر نشین عوض شد/ تراکتور در باتلاق نساجی گیر کرد/ کابوس نویدکیا کماکان قربانی می گیرد!

استقلال با اضطراب در صدر ماند .

به گزارش الگونیوز استقلال در دیداری کاملا برتر که با سه گل از شمس آذر پیش افتاده بود، در عرض دو دقیقه غافلگیر شد تا بازی در دقایق پایانی برای شاگردان نکونام سخت شود.

در مهم‌ترین دیدار امروز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم آزادی پذیرای شمس آذر قزوین است. روز گذشته پرسپولیس توانست با پیروزی مقابل صنعت نفت به صورت موقت به صدر جدول رده بندی صعود کند و آبی پوشان امروز در اندیشه پس گرفتن رتبه نخست جدول رده‌بندی هستند.

جواد نکونام این بازی را به دلیل محرومیت از دست داده است. مسابقه‌ای که برای آبی‌ها از حساسیت فوق العاده بالایی برخوردار است و آنها امیدوارند که غیبت سرمربی محبوبشان در کنار زمین روی نتیجه مسابقه اثرگذار نباشد و با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

در سمت مقابل نیز شمس آذر قرار دارد. تیمی که امسال در نیم فصل نخست نتایج خوبی کسب کرد و با تحسین جامعه فوتبال همراه شد. البته آنها در مقطعی از نیم فصل دوم نتایج خوبی به دست نیاوردند ولی در دو هفته اخیر با کسب پیروزی مقابله حریفان، توانستند به روند خوبی که داشتند بازگردن.د این تیم در قزوین توانست استقلال را متوقف کند و حالا آنها امیدوار به تکرار این موضوع در استادیوم آزادی هستند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های استقلال و شمس آذر را در همین صفحه از “ورزش سه” دنبال کنید:

تقویم بازی از هفته بیست و چهارم – بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر ایران / جمعه: 31/01/1403 ؛ ساعت: 18:00 / ورزشگاه: آزادی تهران / 40 هزار تماشاگر
سوتگروه داوری: وحید کاظمی / کمک ها: فرهاد مروجی، فرهاد فرهادپور ؛ داور چهارم: عبدالنبی پورخلف / ناظر: حسن کامرانی فر

ترکیب استقلال:
سیدحسین‌حسینی، ایمان سلیمی، حسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی (90- میلاد شیخ فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی (90- جعفر سلمانی)، مهرداد محمدی (75- پیمان بابایی)، آرش رضاوند، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و جلال الدین ماشاریپوف (78- امید حامدی‌فر)
سرمربی: جواد نکونام

2012782
شمس آذرترکیب شمس آذر:
علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، محمد پاپی و عیسی مرادی
سرمربی: سعید دقیقی

 

تیم تراکتور از نظر تدافعی نمایش خوبی مقابل نساجی نداشت.

ضعف مشهود دفاعی تراکتور مقابل نساجی

در روزی که محمد عباس‌زاده سه موقعیت گلزنی خوب به دست آورد، سرانجام روی اشتباه حسین پورحمیدی و خطای پنالتی او، نساجی به گل پیروزی رسید.

این سومین بازی متوالی بود که تراکتور دروازه خود را باز شده دید و موقعیت مطلوب دفاعی خود را از دست داد.

تراکتور در حالی در سه بازی اخیر ۶ گل خورده که این تعداد گل را در ۱۲ بازی قبلی خود دریافت کرده است.

تیم مس رفسنجان توانست با نتیجه یک بر صفر فولاد را شکست بدهد.

فولاد ۱-۰:مس رفسنجان: تیم ویسی در حوالی سقوط

به گزارش ورزش سه، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم فولاد خوزستان و مس رفسنجان در اهواز با یکدیگر دیدار کردند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود مس خاتمه پیدا کرد.

دو تیم نمایشی پایاپای را به اجرا گذاشتند و عملکردی برابر داشتند اما با این حال اشتباهات فردی باعث شد تیم مس رفسنجان در نیمه دوم بتواند به حریف میزبان خود غلبه کند و توسط سعید واسعی به تک گل بازی دست یابد.

مس رفسنجان با این پیروزی به ۲۷ امتیازی شد تا در رده دهم جدول قرار بگیرد و فولاد خوزستان هم اکنون با ۲۱ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند تا خطر سقوط را با توجه به اختلاف یک امتیازی با این منطقه بیش از پیش احساس کند.