تن و بدن آسیا با رونمایی از نیمار الهلال لرزید!

از نیمار فقط به اندازه ۳۰ دقیقه رونمایی شد تا رونالدو ی النصر فراموش شود.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ، سرانجام لحظه‌ای که تمام عربستان انتظارش را می‌کشید فرا رسید و علاقه‌مندان به تیم فوتبال الهلال موفق شدند نخستین بازی نیمار با پیراهن تیمشان را مشاهده کنند. اتفاقی که در دقیقه 63 دیدار برابر الریاض رخ داد و فوق ستاره برزیلی به جای هموطنش مایکل دلگادو وارد زمین شد.

 

در دیداری از هفته ششم لیگ حرفه‌ای عربستان، الهلال در استادیوم شاهزاده فیصل بن فهد ملقب به الملز میزبان همشهری خود یعنی الریاض بود که این دیدار تنها به یک دلیل بسیار مهم در تاریخ ثبت می‌شود و آن، اولین بازی فوق ستاره برزیلی برای پرافتخارترین تیم آسیاست.

شاید جدا از نتیجه بازی، مهم‌ترین اتفاق این دیدار حضور نیمار در زمین بازی باشد. دقیقا یک ماه پس از انتقال رسمی کاپیتان تیم ملی برزیل به الهلال، او به انتظارات پایان داد و برای نخستین بار برای تیم جدیدش به میدان رفت تا یکی از غیرقابل پیش بینی‌ترین اتفاقات چند سال اخیر فوتبال جهان رخ دهد و نیمار برای یک تیم عربستانی به میدان برود.

 

 

فوق ستاره برزیلی قراردادی 2 ساله با الهلال امضا کرد که دستمزد او در این دو سال 300 میلیون یورو خواهد بود که می‌تواند با قراردادهای تبلیغاتی و دیگر آپشن‌ها به 400 میلیون دلار برسد!

 

در شرایطی که در طول برگزاری دیدار الهلال و الریاض کارگردان تلویزیونی بارها و بارها تصاویری از واکنش‌های نیمار روی نیمکت ذخیره‌ها را به تصویر کشید، او سرانجام در دقیقه 63 وارد زمین شد تا اتفاقی تاریخی رخ داده و این بازیکن اولین بازی خود برای آبی پوشان پایتخت انجام دهد.

 

 

جالب اینکه او در نخستین لمس توپش در این بازی، توانست زمینه ساز گل سوم تیمش باشد. روی پاس چیپ و زیبای نیمار به مالکوم، او در محوطه جریمه در مصافی تک به تک با مارتین کامپانیا سنگربان الریاض قرار گرفت و توانست توپ را از او عبور دهد ولی این گلر اروگوئه‌ای باعث سرنگونی وینگر الهلال شد و از آنجایی که توپ مقابل دروازه خالی به ناصر الدوسری رسید، این بازیکن به راحتی دروازه حریف را باز کرد تا گل سوم تیمش را به ثمر رسانده باشد.

 

1925539

نیمار به محض ورود به زمین با دو پاس گل آمادگی فوق‌العاده خود را به رخ کشید

اگر الدوسری مقابل دروازه قرار نداشت، قطعا داور مسابقه روی پاس دیدنی نیمار یک خطای پنالتی به سود الهلال اعلام می‌کرد ولی او دستور به ادامه بازی داد تا پاس فوق ستاره برزیلی پس از اثرگذاری مالکوم، به گل سوم الهلال تبدیل شود.

 

درخشش فوق ستاره پایان نداشت و او این بار یک پاس گل به نام خودش ثبت کرد. در دقیقه 83 و روی یک ضد حمله تماشایی، سه بازیکن الهلال در برابر دو مدافع الریاض قرار گرفتند که نیمار با یک پاس دیدنی، مالکوم را در موقعیت بسیار خوبی قرار داد و وینگر برزیلی با یک ضربه نرم و بغل پا، گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

 

1925540

شب باشکوه نیمار ادامه پیدا کرد و او در دقیقه 85 و در محوطه جریمه صاحب توپ شد. کنترل او باعث شد تا توپ به دست مدافع الریاض برخورد کند که داور یک خطای پنالتی به سود الهلال اعلام کرد و سالم الدوسری آن را وارد دروازه حریف کرد. بدین ترتیب نیمار روی 2 گل تیمش به صورت مستقیم و یک گل نیز به صورت غیرمستقیم اثرگذار بود تا او در اولین حضورش با لباس الهلال، حسابی بدرخشد.

انتهای پیام/