توصیه مهم در مسیر جاماندگان

در مسیرهای اعلامی توقف نکنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن اعلام کرد:
تماس با مالکین خودروها در روز مراسم جاماندگان اربعین / در این مسیرها پارک نکنید.
در صورت عدم پاسخگویی خودرو به نزدیکترین پارکینگ منتقل میشود
از ساعت 23:30 شب قبل در طول خیابان های 17 شهریور ، شوش ، فداییان اسلام و خیابان شهید رجایی اجازه توقف به خودروها داده نمی شود.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ محمد رازقی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن که از شبکه 5 سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص عدم توقف خودروها در مسیر راهپیمایی روز جاماندگان اربعین توضیح داد.
سرهنگ رازقی گفت: حدود 10 سال است که مراسم جاماندگان اربعین در شهر تهران برگزار میگردد و پلیس بنا بر تجربه ای که دارد تعداد زیادی از شهروندان با خودروهای شخصی در این مراسم شرکت خواهند کرد .
وی افزود : به همین خاطر پلیس این امکان را فراهم کرده است که شهروندان بتوانند در نزدیکترین جای ممکن خودروهای خود را پارک کرده و به راهپیمایی ادامه دهند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: به طور کلی پلیس در طول مسیر راهپیمایی محورهای عمود بر محورهای راهپیمایی جاهایی که امکان پارک وسیله نقلیه شخصی وجود داشته باشد برای پارک خودروهای شخصی شهروندان آماده سازی کرده است .
سرهنگ رازقی گفت: بخاطر اینکه این مراسم خوب برگزار گردد نیاز هست که محدودیت توقف اجرا گردد و از ساعت 23:30 شب قبل در طول خیابان های 17 شهریور ، شوش ، فداییان اسلام و خیابان شهید رجایی اجازه توقف به خودروها داده نمی شود.
وی افزود : اگر خودرویی در این مسیرها پارک کرده باشد ابتدا با مالک ان تماس گرفته خواهد شد تا نسبت به جابجایی و پارک در فرعی های دیگر اقدام نماید و اگر مالک پاسخگو نبود خودرو را به نزدیکترین پارکینگ که در نظر گرفته شده است منتقل می نماییم و به مالک خودرو اطلاع رسانی لازم در این خصوص خواهد شد.
سرهنگ رازقی به ساکنین محدوده برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین خصوصا ساکنین خیابان های 17 شهریور از میدان امام حسین(ع) تا خیابان شوش ، خیابان شهید رجایی، خیابان امین الملک که معمولا خودروهای خود را در حاشیه این معابر قرار می دهند توصیه داشت که حتما شب قبل از مراسم برگزاری مراسم حتما خودروهای خود را داخل پارکینگ و یا در معابر دیگر پارک نمایند و در این مسیر ها پارک ننمایند.

انتهای پیام/