مدیر شبکه ۵ در صفحه شخصی اش منتشر کرد

تکریم و معارفه در شبکه پنج سیما + عکس

پس از مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه تهران، محمد باقر اعلمی در صفحه شخصی اش اینگونه نوشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری الگونیوز مدیر شبکه تهران پس از مراسم تکریم و معارفه، مطلبی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که در ادامه خواهید خواند:

«بسم الله الرحمن الرحیم»
امروز جلسه رسمی تکریم و معارفه مدیر شبکه تهران با حضور مسئولان رسانه ملی و مسئولان استان تهران برگزار شد، این مراسم که با حضور جناب آقای برمهانی معاون محترم سیمای رسانه ملی، جناب آقای مهندس چمران رئیس شورای شهر تهران، شهردار کلانشهر تهران جناب آقای دکتر زاکانی، معاون محترم سیاسی جناب آقای دکتر جوهری، معاون محترم امنیتی جناب آقای نایبی استانداری تهران و معاون محترم فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران جناب آقای توکلی زاده عزیز برگزار شد از خدمات برادر عزیز جناب آقای مهندس اشناب که به حق خدمات و زحمات ماندگاری برای شبکه کشیده اند تجلیل شد.


تهران پایتخت بزرگترین و مهمترین کشور شیعی جهان و سردمدار پرچم فرهنگ ایثار و شهادت، شور و شعور حسینی و روحیه انقلابی است، ظرفیت های عظیم و بیشمار فرهنگی، هنری، گردشگری، صنعتی، کشاورزی، اقتصادی و … در شهر تهران و شهرستان های استان تهران وجود دارد که در دوره جدید حتما باید به آن توجه ویژه کرد.
ماجراهای مختلف تاریخ انقلاب اسلامی با محوریت مردم تهران و روایت صحیح و دقیق جانفشانی مردم یکی از اولویت های شبکه خواهد بود.


اچ دی سازی شبکه یکی دیگر از اولویت ها بوده و حتما باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
انعکاس دستاورد های بزرگ جمهوری اسلامی در استان تهران نیز نباید مورد کم توجهی واقع شود.
مطالبه مردم عزیز تهران در موضوعات مختلف حتما در رسانه پیگیری جدی تر خواهد شد و انشاالله در سایه توجه مسئولان بتوانیم بخشی از مشکلات را رفع کنیم.
طراحی برنامه های جدید و شاخص و تقویت برنامه های گذشته میتواند در میزان مخاطب و رضایتمندی شبکه تاثیر مستقیم بگذارد.
روایت اول در موضوعات مختلف جزو تکالیف شبکه است و حتما باید نسبت به آن توجه ویژه نمود.


ضمن تشکر از حُسن اعتماد جناب آقای دکتر جبلی رئیس محترم سازمان و جناب آقای برمهانی معاون محترم سیما امیدوارم بتوانیم در دوره جدید شبکه تهران را به عنوان شبکه تراز پایتخت ام القرای جهان اسلام تبدیل کنیم.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار.

انتهای پیام/