نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش گروه ورزشی الگونیوز، ماجراهای تبلیغات محیطی در ورزشگاه ها همچنان یکی از موارد لاینحل باشگاه ها و سازمان لیگ است.
هر چند از نگاه سازمان لیگ این موضوع حل شده است و طبق فرایندی که فرمولش خیلی شفاف نیست و اگر هم هست برای برخی از باشگاه ها به خوبی توجیه نشده، تبلیغات محیطی در اختیار خود سازمان لیگ است اما آیا به معنای واقعی باشگاه ها از این تبلیغات محیطی سود می برند؟
امیدی، سرپرست کمیته بازاریابی سازمان لیگ به آنا گفت: ابتدا باید به قوانین و مقررات رجوع کرد، طبق ماده ۲۲ آیین نامه برگزاری مسابقات تمامی باشگاه های حاضر در لیگ برتر با ورود به مسابقات به صورت پیش فرض، باید به تمامی قراردادها و توافق نامه های مالی، تجاری، بازرگانی، رادیویی و تلویزیونی، مخابراتی، دیجیتال و غیره که توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ منعقد کرده، پایند باشند و رعایت کنند.
اگر باشگاهی نسبت به قراردادهای مالی و تجاری سازمان اعتراض دارد باید اعتراض خود را از مجرای درستی پیگیری کند.
در این امر که باشگاه های بزرگ سهم قابل توجهی در جلب توجه شرکت های متقاضی تبلیغات به فوتبال دارند شکی نیست؛ اما باید به نیمه دیگر زمین هم نگاه کرد.هیچ تیم بزرگی به تنهایی چنین آوردگاهی را برای حضور حامیان مالی به وجود نمی آورد و سایر تیم ها هم از تبلیغات سهم دارند.
☑️ انتهای پیام/
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: لایحه اصلاح قانون هواپیمایی کشوری و لایحه موافقتنامه معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی و تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلامی پاکستان تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.
هماهنگکننده مقیم سازمان ملل متحد در ایران گفت: با توجه به ظرفیتپذیری خوب ایران در حوزههای مختلف انرژی، جذابیتهای بسیاری برای سرمایهگذاری در این زمینه وجود دارد.
سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور توضیحاتی را پیرامون رتبهبندی دفاتر اسناد رسمی ارائه داد.
مدیر عامل شرکت سرمایهگذاری مرکزی گفت: همچنان دو شرکت مپنا و هلدینگ خلیجفارس سود مرحله سوم سهام عدالت را به شکل کامل برای سپردهگذاری مرکزی واریز نکردند.