تکلیف تبلیغات محیطی مشخص شد!

ماجراهای تبلیغات محیطی در ورزشگاه ها همچنان یکی از موارد لاینحل باشگاه ها و سازمان لیگ است. 

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز، ماجراهای تبلیغات محیطی در ورزشگاه ها همچنان یکی از موارد لاینحل باشگاه ها و سازمان لیگ است.

هر چند از نگاه سازمان لیگ این موضوع حل شده است و طبق فرایندی که فرمولش خیلی شفاف نیست و اگر هم هست برای برخی از باشگاه ها به خوبی توجیه نشده، تبلیغات محیطی در اختیار خود سازمان لیگ است اما آیا به معنای واقعی باشگاه ها از این تبلیغات محیطی سود می برند؟

 

امیدی، سرپرست کمیته بازاریابی سازمان لیگ به آنا گفت: ابتدا باید به قوانین و مقررات رجوع کرد، طبق ماده ۲۲ آیین نامه برگزاری مسابقات تمامی باشگاه های حاضر در لیگ برتر با ورود به مسابقات به صورت پیش فرض، باید به تمامی قراردادها و توافق نامه های مالی، تجاری، بازرگانی، رادیویی و تلویزیونی، مخابراتی، دیجیتال و غیره که توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ منعقد کرده، پایند باشند و رعایت کنند.

 

اگر باشگاهی نسبت به قراردادهای مالی و تجاری سازمان اعتراض دارد باید اعتراض خود را از مجرای درستی پیگیری کند.

 

در این امر که باشگاه های بزرگ سهم قابل توجهی در جلب توجه شرکت های متقاضی تبلیغات به فوتبال دارند شکی نیست؛ اما باید به نیمه دیگر زمین هم نگاه کرد.هیچ تیم بزرگی به تنهایی چنین آوردگاهی را برای حضور حامیان مالی به وجود نمی آورد و سایر تیم ها هم از تبلیغات سهم دارند.

 

☑️ انتهای پیام/