ثبت بیش از 3 هزار جریمه برای توقف در پیاده روهای تهران

معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ: با کاهش تخلفات مواجه بودیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار الگونیوز اعلام کرد:
توقف در پیاده رو توسط خودروها باعث تصادف عابرین در سطح سواره رو می گردد.
سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی از اعمال قانون و جریمه روزانه بیش از 3 هزار تخلف توقف و پارک در پیاده رو های شهر تهران خبر داد و از کاهش این تخلف گفت:
سرهنگ بهرام آبادی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ طرح تشدید برخورد با تخلفات پارک و توقف خودروها در پیاده رو را که از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد را اجرا کرده است.
وی افزود : تردد عابرین پیاده در پیاده رو ها به جهت تامین ایمنی آنان از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که برخی از این عابرین می توانند جانبازان و معلولین عزیز و افراد مسن و کودکان باشند و اگر این پیاده رو توسط خودروها و یا هر مانع دیگری اشغال شده باشد قطعا این افراد ناچار هستند از سطح سواره رو عبور نمایند .
سرهنگ بهرام آبادی بیان داشت : عبور عابرین از سطح سواره رو بدلیل اشغال فضای پیاده رو توسط خودروها می تواند خطرات زیادی را برای آنان در پی داشته باشد .به همین دلیل پلیس طرح تشدید برخورد با تخلفات پارک و توقف در پیاده رو های سطح شهر تهران را از هفته گذشته شروع کرده است .
معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ افزود : در این طرح روزانه با بیش از 3 هزار فقره تخلف توقف در پیاده رو توسط همکاران بنده برخورد و اعمال قانون صورت گرفته است .
وی گفت : خوشبختانه بعد از گذشت چند روز از اجرای این طرح شاهد کاهش بخشی از این تخلفات در سطح شهر تهران هستیم و امیدواریم همه رانندگان و کسبه محترم اهمیت این موضوع را بدانند و به قوانین و مقررات احترام گذاشته و در داخل پیاده رو که محل تردد عابرین پیاده می باشد پارک نکنند .
وی افزود : قبل از اجرای این طرح اطلاع رسانی های لازم در محل هایی که تخلف پارک در پیاده رو زیاد بود با نصب بروشور و بنر انجام گرفت و در واقع هشدارهای لازم را به افرادی که این موضوع را رعایت نمی کنند داده شد .
سرهنگ بهرام آبادی افزود : اگر رانندگانی مجدد پیدا شوند که این تخلف را تکرار نمایند قطعا خودروی آنان با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/