جانشین بنزما در رئال مادرید کیست؟

هوش مصنوعی می‌گوید بهترین گزینه برای جانشینی کریم بنزما در رئال مادرید دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی یوونتوس است.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز،این روز‌ها هواداران رئال مادرید با پرسشی مواجهند که جواب‌های متفاوتی برای آن پیشنهاد داده می‌شود. سوالی که به ایجاد چند دستگی بین مادریدیستا منجر شده: بهترین گزینه برای پر کردن جای خالی کریم بنزما کیست؟

 

کریم بنزما، کاپیتان سابق رئال، امسال تابستان تیم سفیدپوش شهر مادرید را ترک کرد و راهی عربستان شد تا از این پس او را با پیراهن زردرنگ الاتحاد ببینیم. رئالی‌ها در این شکی ندارند که تیم‌شان به یک مهاجم جدید برای پر کردن جای خالی او نیاز دارد، اما در اینکه بهترین گزینه چه کسی است اختلاف نظر وجود دارد.

 

یک پلتفرم هوش مصنوعی در پاسخ به این سوال، با دلایلی متعدد معتقد است بهترین گزینه برای رئال کسی نیست جز دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب باشگاه یوونتوس که در طول تابستان شایعاتی درباره احتمال انتقالش به رئال هم مطرح شده بود.

 

دلایل هوش مصنوعی برای انتخاب ولاهوویچ به عنوان جانشین کریم بنزما در رئال:

 

 

۱. او در حال حاضر یکی از بهترین مهاجمان دنیا است و فصل پیش برای یوونتوس در ۳۴ مسابقه ۲۹ گل به ثمر رسانده است.

۲. ولاهوویچ قابلیت‌های تکنیکی سطح بالایی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به توان حرکت هوشمندانه بین خطوط و موقعیت‌سازی برای هم‌تیمی‌ها اشاره کرد.

۳. دوشان از خیلی جهات به بنزما شباهت دارد. برای نمونه می‌توان او را از نظر قدرت بدنی، هوش تاکتیکی و قابلیت سازگاری با سبک‌های مختلف فوتبال شبیه به بنزما دانست.

۴. ولاهوویچ ۲۳ سال سن دارد و می‌تواند سال‌های سال یکی از ستاره‌های درخشان رئال باشد.

 

انتهای پیام/