جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره آمریکایی در دستان یک ایرانی

عباس غزالی برای بازی در فیلم بلند گنجشک بهترین بازیگر مرد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ عباس غزالی بازیگر سینمای ایران برای بازی در فیلم بلند “گنجشک” با نام انگلیسی (SPARROW) به کارگردانی سهیل کریمی و به تهیه کنندگی مهسا سرشکی، توانست جایزه بهترین بازیگر مرد را در جشنواره “LOVE” ایالات متحده دریافت کند.

علاوه بر عباس غزالی، شیدا خلیق و نهال دشتی برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه در جشنواره “LOVE” شده بودند.

هدف این رویداد بین المللی، نمایش آثار برتر بین المللی و ترویج “عشق ” از طریق سینما است. تمام عواید حاصل از این جشنواره و مراسم اختتامیه آن به خیریه تعلق خواهد گرفت.

سهیل کریمی پیشتر با فیلم های کوتاه خود در جشنواره کن فرانسه و فستیوال هایی در ایتالیا، مجارستان، بلاروس، برزیل، مکزیک و تونس حضور داشته است.

پخش بین المللی این فیلم با بازی عباس غزالی بر عهده استودیو فیلمچی می باشد.

این فیلم پیشتر در جشنواره های متعددی از جمله Girona اسپانیا پذیرفته شده بود و توانست جایزه بهترین فیلم بلند و هم چنین جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را از این جشنواره کسب نماید.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسندگان: سهیل کریمی و فاطمه قره داغی، بازیگران: عباس غزالی، شیدا خلیق، نهال دشتی، سهیل ساعی، ساناز آقایی، علی باقری و ارشیا توکلی،مدیر فیلمبرداری: علیرضا مجیری،مجری طرح و موسیقی: آرش عزیزی، تدوین و اصلاح رنگ و نور: میلاد فرج الهی، صدابردار: سامان فراهانی، طراحی و ترکیب صدا: ندا محسنی، طراح صحنه: صبرا آهی، طراح لباس: لعیا رستمی، طراح گریم: مونا جعفری، مدیران تولید:محمدرضا منوچهری-مینا سنگ سفیدی،دستیار اول کارگردان: بهنام مسعودی.

انتهای پیام/