جمع‌آوری پل حافظ فعلا مسکوت ماند

پل حافظ و پل کالج فعلا باقی خواهد ماند تا به تصیمیم‌گیری نهایی جهت احداث زیرگذری به ازای آن برسیم.

به گزارش گروه اجتماعی الگو نیوز،حجت الاسلام آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، بحث مقاوم‌سازی و بهسازی لرزه‌ای پل‌ها را یکی از ماموریت‌های شهرداری تهران در برنامه چهارم عنوان کرد و گفت: 66 پل جهت بهسازی شناسایی شد که در دستور کار قرار گرفت. در سال اول و دوم شورا حدود 13 پل را مقاوم‌سازی کرده و امسال نیز 9 پل را در دست اجرا داریم.

وی در مورد سرانجام پل حافظ، گفت: چندین پل اعم از پل حافظ، پل کالج برای بازی‌های المپیک در سال 1353 به صورت موقت در تهران ایجاد شدند که باید جمع و یا مقاوم‌سازی شود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: در مقطعی پلیس اعلام کرد که جمعآوری پل حافظ، مشکل ترافیکی ایجاد نمیکند اما به دلیل هزینه زیاد مقاوم‌سازی این پل قرار شد بررسی کارشناسی و دقیقی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: این مسئله توسط پلیس راهبر، پلیس ترافیک و معاون فنی بررسی شد و در نهایت قرار شد ما به ازای آن زیرگذری با طول 800 متری قبل از خیابان طالقانی تا خیابان جهوری احداث شود.

آقا میری تاکید کرد: در وضعیت فعلی در ابتدا باید این پل‌ جمع‌آوری شود و پس از آن زیر گذر طالقانی احداث شود که با بررسی صورت گرفته اعلام شد که این موضوع سبب مشکل ترافیکی می‌شود و فعلاً جمع‌آوری پل حافظ منوط به تحقیقات بیشتر مسکوت باقی مانده است.

وی با اعلام اینکه عمر مفید پل کالج به پایان رسیده، افزود: در حال حاضر مشکلی در خصوص جمع‌آوری پل کالج وجود ندارد اما قرار شد در این مورد نیز بررسی کارشناسی صورت گیرد.

انتهای پیام/