جواد نکونام حالا به محمود فکری رسید/گذر پوست به دباغخانه افتاد!/کاپیتان ها برای هم خط و نشان کشیدند!

کاپیتان‌های سابق استقلال رخ به رخ هم می‌دهند.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ،جواد نکونام و محمود فکری این بار درحالی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که این‌بار نکونام روی نیمکت استقلال نشسته است.

دیدار با جواد نکونام شاید اصلاً و ابداً برای محمود فکری خوش خاطره نباشد چرا که این سرمربی در قامت نفر اول نیمکت استقلال اولین باخت خود با آبی‌ها را در فولاد آره‌نا اهواز و مقابل تیم جواد نکونام تجربه کرد تا استقلال فکری وارد حواشی عجیبی شود.

این مسابقه البته در بطن خود حواشی زیادی هم داشت و علاوه بر خرده گرفتن استقلالی‌ها به نیمکت حریف بابت سر و صدا و اعتراض بیش از حد به داور، گفتگوی محمود فکری با یکی از بازیکنان فولاد در پایان مسابقه هم حواشی بسیاری را برانگیخت. مواردی که درنهایت باعث شد سعید آذری و احمد مددی مدیران عامل وقت دو باشگاه هم از خجالت یکدیگر دربیایند و البته نکونام در مصاحبه‌ای جواب همتایش در استقلال را هم داد.

حال پس از چیزی حدود سه سال جواد نکونام و محمود فکری دوباره باید در لیگ برتر به مصاف یکدیگر بروند درحالی که باز هم پای استقلال در میان است؛ با این تفاوت که این‌بار نکونام سرمربی آبی‌هاست و باید دید کاپیتان سابق تیم ملی خواهد توانست دوباره محمود فکری را شکست دهد یا نه.

البته باید به این موضوع اشاره کرد استقلال و هوادار در ابتدای فصل مسابقه‌ای دوستانه با یکدیگر برگزار کردند و به نظر نمی‌رسد دلخوری‌های گذشته به همان شدت و حدت بین نکونام و فکری باقیمانده باشد.

انتهای پیام/