جوکر 2 و پایتخت 7 ساخته می شوند

یک رسانه از ساخت فصل دوم مسابقه «جوکر» و فصل هفتم سریال «پایتخت» خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ روزنامه هفت صبح درباره «جوکر» نوشت: « هنوز خبری از ترکیب شرکت کننده‌های فصل دوم به بیرون درز نکرده اما مراحل پیش‌تولید به شکل کامل انجام شده و گروه منتظر شروع تصویربرداری هستند.» به نوشته این روزنامه، احسان علیخانی احتمالا علاوه بر کارگردانی، به جای سیامک انصاری گرداننده فصل جدید «جوکر» خواهد بود.

این روزنامه همچنین از رفع مشکلات ساخت سری هفتم «پایتخت» خبر داد: «توافقات فعلا به شکل شفاهی انجام شده و به‌زودی و با انجام آخرین مذاکرات، قرارداد به امضا خواهد رسید.»

آغاز حاشیه‌های «پایتخت» به فصل ششم برمی گردد که در قسمت آخر به اوج رسید؛ جایی که سکانس موتورسواری رحمت و همسرش با سکانس بهروز وثوقی و گوگوش در فیلم «همسفر» مقایسه شد و یک دیالوگ آن‌ها نیز فیلم «ممل آمریکایی» را به اذهان متبادر ساخت!

سازندگان «پایتخت» از حسن نیت خود گفتند و حتی قسمت‌های باقی مانده را ساختند. بر اساس روایت‌ها اما دلیل عدم تولید فصل هفتم، اختلاف خود عوامل بوده است و مسولان تلویزیون هم به صراحت به این نکته اشاره کرده‌اند. حالا به‌نظر می‌رسد مشکلات برطرف شده و نقی و دوستان بار دیگر به تلویزیون بازخواهند گشت.

انتهای پیام/