حضور احمدرضا عابدزاده در جشنواره فجر

نهمین روز از چهل و دومین جشنوراه فیلم فجر با تشویق احمدرضا عابدزاده در فیلم «پرویز خان» همراه بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ آخرین روز چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در خانه جشنواره سه فیلم «احمد»، «پرویز خان» و «شور عاشقی» به نمایش درآمد.

فیلم «احمد» با استقبال اهالی رسانه در خانه جشنواره با یادی از هنرمند فقید سینما «داریوش مهرجویی» اکران شد.

شهید احمد کاظمی معتقد بود: بم من را نجات داد

در نشست تینو صالحی بازیگر نقش «احمد کاظمی» گفت: این نقش یکی از سخت‌ترین کار‌ها به خاطر مسئولیتش بود. سخت از این نظر که به عنوان نقش اصلی فیلم و چنین کاراکتری حضور داشتم. ۲۰ سال است که در تئاتر کار میکنم و باید جوابگویی افرادی می‌بودم که من را می‌شناختند. این‌ها مجموعه استرس‌هایی بود که داشتم.

حبیب الله والی نژاد تهیه‌کننده «احمد» جمله‌ای از شهید کاظمی نقل کرد که وی گفته است؛ بم من را نجات داد.

حضور جواد زرینچه و احمدرضا عابدزاده در فیلم فجر

اما در این روز نوبت به اکران فیلمی فوتبالی رسید. «پرویز خان» کاری از علی ثقفی داستانی فوتبالی-تاریخی دارد؛ پس از پیروزی انقلاب و در دهه ۶۰، نام پرویز خان دهداری با سرمربیگری تیم ملی فوتبال دوباره بر سر زبان‌ها افتاد. سال‌هایی که دهداری تیم ملی را برای حضور در بازی‌های آسیایی۱۹۸۶ سئول آماده کرد. داستان اختلاف با ستاره‌های نامدار تیم ملی هم از اینجا شروع شد. وقتی تیم ملی از سئول باز می‌گشت نامه‌ای توسط ۱۴ بازیکن امضا شده بود که پس از رسیدن به فرودگاه مهرآباد، به بمب خبری تبدیل شد. استعفای ۱۴ بازیکن از حضور در تیم ملی جنجالی‌ترین رخداد فوتبالی دهه ۶۰ بود.

حضور بازیگرانی در نقش احمدرضا عابدزاده و جواد زرینچه شور و هیجانی مثال زدنی را در برج میلاد ایجاد کرد و با هر واکنش عابدزاده در درون دروازه تیم ملی با تشویق حضار در برج میلاد همراه بود. در این فیلم تیم ملی ایران به مصاف کویت می‌رود و آن را شکست داد. در لحظات به ثمر رسیدن گل از سوی تیم ملی ایران، تشویق حاضرین سالن همراه بازیکنان ایران می‌شد.

وام ۱۰۰ میلیونی هدیه جشنواره فیلم به اهلی رسانه

در برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر یکی از بانک‌های خصوصی مشارکت داشته است و در ایام برگزاری جشنواره در برج میلاد غرفه ایی را برپا کرده بود. با تهمیدات ستاد برگزاری این بانک به اهالی رسانه وام ۱۰۰ میلیون تومان را با ضمانت جشنواره ارائه می‌کرد. ارائه این تسهیلات با استقبال اهالی رسانه و مشمولان دریافت این وام همراه بود تا جایی که بحث و بررسی شرایط این وام موضوع اصلی محافل اهالی رسانه در خانه جشنواره بود.

انتهای پیام/