سردار آزمون در تور میلان!

سردار آزمون با میلان به توافق شخصی رسید.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز سردار آزمون، مهاجم ایرانی باشگاه لورکوزن، این روزها اسیر مصدومیت است و نمی‌تواند تیمش را در رقابت‌های بوندس‌لیگا، دستکم تا چند هفته، همراهی کند. این وضعیت در شرایطی برای سردار آزمون به وجود آمده که او هنوز یکی از سوژه‌های داغ نقل و انتقالاتی در آلمان است.

 

سردار که پس از حضورش در بوندس‌لیگا با مصدومیت‌های گاه‌وبیگاهی مواجه شده و نتوانسته فرصت بازی زیادی به دست بیاورد، موفق نشده درخشش  لیگ روسیه را در بوندس‌لیگا تکرار کند. او البته پس از رهایی از مصدومیت، درخشی نسبی داشته است اما این موارد هم باعث نشده تا مهره مورد اعتماد ژابی آلونسو، سرمربی لورکوزن باشد. از این رو هرگاه پنجره‌ای در نقل و انتقالات گشوده می‌شود، شایعه خروج سردار آزمون از لورکوزن سر زبان می‌افتد. پیش از این به طور رسمی عنوان شد سردار آزمون در حال خروج از بایر به مقصد مارسی در فرانسه است. حتی خود سردار هم تایید کرد شماره پیراهنش در مارسی هم مشخص شده بود که نهایتا آن انتقال عملی نشد.

 

در همین تابستان هم در چند نوبت داستان خروج سردار آزمون از لورکوزن مطرح شد؛ جدی‌ترین آنها مربوط به شایعاتی بود که رسانه‌های روسی به آن دامن زده و از بازگشت احتمالی سردار به تیم قبلی، یعنی زنیت خبر داده بودند. درحالی که از علاقه یکی 2 تیم ترکیه‌ای و تیم‌های عربستانی هم به سردار آزمون پرده برداشته شده بود اما هیچ‌کدام از آنها رسمی نشد تا سردار با حضور در تمرینات پیش‌فصل بایرلورکوزن، خبر از بقایش در این باشگاه دهد؛ هرچند مصدومیت، فرصت حضور در فهرست اصلی بایر برای شروع بوندس‌لیگا را از این مهاجم ایرانی گرفت.

 

با وجود این، خانه‌نشین شدن مقطعی سردار به دلیل مصدومیت باعث نشده تا او از بازار محو شد چرا که همین امروز روزنامه «بیلد» آلمان در خبری جالب عنوان کرده سردار آزمون با مسئولان باشگاه میلان ایتالیا به توافق شخصی رسیده است. بیلد با اشاره به جزئیات این توافق نوشته مدت زمان قرارداد سردار در میلان 4 ساله و تا پایان سال 2027 خواهد بود. البته این توافق، شخصی و بین بازیکن و باشگاه مقصد است. بیلد عنوان کرده میلان حالا در پی رایزنی با لورکوزن خواهد بود تا بر سر مبلغ این انتقال به توافق برسند. نکته درخورتوجه این شایعه آن است که میلان تا چند روز قبل به دنبال جذب مهدی طارمی، مهاجم گلزن باشگاه پورتو و دیگر مهاجم تیم ملی ایران، بود اما به قرار، اختلاف طرفین بر سر مبلغ انتقال، آن مذاکره را بدون نتیجه گذاشت.

میلان حالا در شرایطی به رزومه سردار آزمون علاقه‌مند شده که این بازیکن فصل گذشته 23 بار برای لورکوزن به میدان رفت و موفق شد 4 بار دروازه رقبا را باز کند و یک پاس گل هم به همتیمی‌هایش بدهد.

 

انتهای پیام/