داریوش بابائیان : مجبورم از سینما ماندانا شکایت کنم

داریوش بابائیان تهیه کننده سینما و مدیر سالن های سینما در گفتگو با خبرگزاری الگونیوز به نکات متفاوتی در مورد وضعیت فروش فیلم ها در سینما اشاره داشت.

داریوش بابائیان تهیه کننده سینما در گفتکو با خبرنگار سینمایی الگونیوز گفت :

حدود سه هفته است فیلم من اکران شده، بدون سرگروه الان یک ماهه سینما ماندانا را پلمپ کردند شورای صنفی نمایش بایستی حمایت می‌کرد تا این سینما باز شود وزارت ارشاد باید حمایت می‌کرد تا این سینما باز شود من صاحب فیلم‌ چه گناهی کردم ، که فیلمم بدون سرگروه اکران شد و من ضرر و زیان کردم.

این سینمادار و صاحب فیلم مطرح می گوید؛

همه سینماداران نگاهشون به سرگروه است، که چند هفته می‌ماند چقدر می‌فروشد ،چقدر حمایت می‌شود ،الان من بدون سرگروه در این برهه بسیار بسیار سخت اکران فیلمم نابود شده است.  چه کسی جوابگو است؟ وزارت ارشاد باید خسارت بپردازد یا باید فیلم ما را در اکران حمایت کند.

وی در ادامه افزود: من نمی‌دانم آقای اشرفی سینما ماندانا باید جوابگو باشد دادستانی باید جوابگو باشد، چند نوع به اصطلاح اختلاف برنامه و فکر داریم که باید حمایت شویم  من الان بسیار بسیار ناراحتم فیلمم فروش نکرده، ضرر ۱۰۰ درصدی داده و بدون سرگروه است.

باباییان در پایان گفت: اگر سینما ماندانا را باز کردند که هیچ و اگر نه یک سرگروه بگذارند که این فیلم را مخاطب ببیندو من حداقل ضرر وزیان را داشته باشم نه اینکه فیلمم نابود شود. به هر جهت اگر حمایت نکنند، من مجبورم از سینما ماندانا و مسئولینی که پشت سینما ماندانا را نگرفتند شکایت کنم و دراین صورت مسئولین خودشان می دانند و خودشان.

انتهای پیام/