دوره عمومی مربیگری در هیات بدنسازی استان تهران برگزار شد

دوره عمومی پیش نیاز مربیگری بدنسازی به همت کمیته آموزش هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ؛ دوره عمومی پیش نیاز مربیگری بدنسازی به همت کمیته آموزش هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران برگزار شد.

در این دوره استاد خانی و استاد کامکار مباحثی نظیر اخلاق ورزشی، آناتومی، سی پی آر و استعدادیابی را برای بانوان علاقه مند ارائه کردند تا سطح دانش علاقه مندان برای گذراندن دوره تخصصی مربیگری درجه ۳ بدنسازی ارتقا یابد.

مسعود حیدرزاده، سرپرست کمیته آموزش هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران در این رابطه گفت: دوره عمومی پیش نیاز مربیگری با استقبال بانوان همراه شد و هیات بدنسازی استان تهران نیز با بهره گیری از اساتید مجرب این دوره را با موفقیت برگزار کرد.

وی افزود: آموزش اولویت اصلی ما در هیات بدنسازی استان تهران است و تلاش می شود تا به مرور سطح کیفی دوره های آموزشی به عالی ترین درجه برسد تا علاقه مندان با حداکثر آگاهی وارد دوره تخصصی مربیگری و فراگیری مباحث اصلی شوند.

حیدرزاده ادامه داد: به زودی دوره مشابهی برای آقایان نیز برگزار می شود و هم اکنون در مرحله ثبت نام این دوره قرار داریم و آقایان علاقه مند می توانند با مراجعه به هیات بدنسازی و پرورش اندام استان تهران، در این دوره عمومی شرکت کنند تا پس از تکمیل ظرفیت، دوره عمومی برای آقایان نیز برگزار شود.

انتهای پیام/