دومین جشنواره” نوجوونیم” با همکاری مدارس منطقه هشت در فرهنگسرای گلستان آغاز شد

فرهنگسرای گلستان دومین جشنواره" نوجوونیم" را با هدف شناسایی و شکوفایی استعدادهای نوجوانان کنشگر و فعال در عرصه‌های فرهنگی، هنری، رسانه و فضای مجازی و .. از یکم تا سی‌ام آذرماه برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ فرهنگسرای گلستان به جهت امیدآفرینی و کشف و شناسایی استعداد‌های نوجوانان کنشگر در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و… اقدام به برگزاری جشنواره نوجوونیم کرده است.

جشنواره” نوجوونیم” آغاز مسیری برای هموار شدن بسترآموزش و رشد نوجوانان در مسیر کنشگری است تا با رویکرد حل مسئله به بهبود چالش‌ها بپردازند، مرحله مقدماتی این جشنواره با جذب حداکثری نوجوانان مستعد و با همکاری دبیرستان‌ها و هنرستان‌های منطقه از جمله: فاطمیه، کمال، تزکیه شاهد، رضوان، کارآموز و… شروع شده و در نهایت با معرفی تعداد پنج نفرنوجوان برگزیده منطقه که به مرحله نهایی جشنواره راه می‌یابند ادامه می‌یابد.

لازم به ذکر است در اولین جشنواره نوجوونیم که سال گذشته با حضور بیش از 4500 نوجوان شهر تهران برگزار شد، تعداد 22 نفر نوجوان مستعد به مرحله نیمه نهایی و در نهایت تعداد 5 نفراز این نوجوانان کنشگر به مرحله نهایی رسیدند که خود آغازی شد بر حضور مستمر و تاثیرگذار این نوجوانان در فعالیت‌های فرهنگی، هنری، رسانه و فضای مجازی و…

براساس این گزارش نوجوانان علاقمند به ثبت نام و حضور در این مسیر کنشگری می توانند به فرهنگسرای گلستان به نشانی: نارمک، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه نمایند یا با شماره 77815173 تماس بگیرند.

انتهای پیام/