برخورد جدی پلیس راهور تهران 

دو تخلف رانندگی که از امروز جریمه می شوند

با تخلفات استفاده از تلفن همراه و نبستن کمربند ایمنی از شنبه ۸ مهرماه در پایتخت برخورد می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری الگونیوز اعلام کرد:
طرح برخورد با نبستن کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه از امروز در پایتخت اجرا و جریمه در انتظار متخلفین خواهد بود.
سرهنگ مومنی گفت : از امروز شنبه هشتم مهرماه ۱۴۰۲ طرح تشدید با عدم استفاده از کمربند ایمنی توسط راننده و سرنشین و استفاده از تلفن همراه از امروز در پایتخت اجرا می شود.
وی افزود : با بررسی های انجام شده مشخص گردید که 51 درصد از علل وقوع تصادفات در شهر تهران به عدم توجه به جلو از سوی رانندگان باز می گردد.
سرهنگ مومنی گفت: همچنین همکاران بنده به محض دیدن راننده و سرنشینان مخصوصا سرنشینان جلو که از کمربند ایمنی استفاده نکرده باشند و آنرا نبسته باشند برخورد و مورد اعمال قانون قرار خواهند داد.
وی افزود: ۵۱ درصد از علل وقوع تصادفات به عدم توجه به جلو باز می گردد که استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی یکی از دلایل آن است.
وی به رانندگان توصیه کرد: در حین رانندگی به هیچ عنوان از تلفن همراه استفاده ننمایند و همیشه و در همه حال تمام حواس خود را به جلو معطوف داشته و حتما کمربند ایمنی خود را بسته و به سرنشینان هم حتما تذکر لازم را برای استفاده از کمربند ایمنی بدهند و آنان را ملزم به بستن کمربند ایمنی نمایند.

انتهای پیام/