رسول خطیبی سه امتیاز بازی با سپاهان را می خواهد!

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز رسول خطیبی در ابتدای نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پیکان و سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر که در محل سازمان لیگ برگزار شد، عنوان کرد: امروز متوجه شدم که فقط من کنفرانس خبری دارم و شما خبرنگاران به خاطر من تشریف آوردید که از شما ممنونم. با تیمی مسابقه […]

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز رسول خطیبی در ابتدای نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پیکان و سپاهان در هفته چهارم لیگ برتر که در محل سازمان لیگ برگزار شد، عنوان کرد: امروز متوجه شدم که فقط من کنفرانس خبری دارم و شما خبرنگاران به خاطر من تشریف آوردید که از شما ممنونم. با تیمی مسابقه داریم که واقعاً ابر تیم هستند، خودمم در آنجا بازی کردم و چند سال خاطرات خیلی خوبی هم با باشگاه و هوادارانش دارم و می‌دانم واقعاً یک تیم کامل هستند.

 

او ادامه داد: در بازی قبلی هم عرض کردم که ما برای ۳ امتیاز می‌رویم. همیشه دوست دارم در تیم‌هایی که هستم، هجومی بازی کنیم و فردا هم قطعاً یک بازی هجومی از تیم ما خواهید دید و از سوی دیگر مطمئن باشید چون شکل سپاهان هم یک تیم هجومی است، مسابقه خوبی می‌بینید.

 

سرمربی تیم پیکان یادآور شد: امیدوارم که بتوانیم اولین سه امتیاز فصل را دشت کنیم. با اینکه اعتقاد دارم ما الان باید ۹ امتیاز از بازی‌ها می‌گرفتیم یا حداقل ۷ امتیاز در جدول داشتیم ولی با بی‌دقتی و بدشانسی و یک مقدار هم جوونی تیم، باعث شد این امتیازها را از دست بدهیم. با این وجود از کیفیت فوتبالی تیم و بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم که همین روند را همراه با برد مقابل سپاهان ادامه دهیم.

 

 

خطیبی با اشاره به عملکرد بازیکنانش در سه هفته گذشته لیگ برتر گفت: ما در هر سه بازی گذشته شکل کاملا هجومی داشتیم، اما فردا مطمئن باشید بازی هجومی‌تری از پیکان می‌بینید و بازیکنان بهترین عملکردشان را خواهند داشت.

 

سرمربی پیکان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تیمش ممکن است روی به نمایش بسته و دفاعی مقابل سپاهان بیاورد، گفت: امکان ندارد این اتفاق بیفتد. می‌بینید که بازی هجومی انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/