رضا بابک راوی سری جدید مجموعه «شکرستان»

سیدمسعود صفوی تهیه کننده «شکرستان» درباره ساخت فصل جدید این مجموعه گفت: در سری جدید محور اصلی این مجموعه حول محور محیط زیست، آب و صرفه جویی در مصرف آب است و پایه ­های فیلمنامه بیشتر بر مبنای این موضوع­ ها پی­ ریزی شده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ رضا بابک اعلام کرد: در هر فصل از «شکرستان» کوشیدیم تا براساس محتوا و موضوع مجموعه کاراکترهای جدیدی را اضافه کنیم و شخصیت­ های قدیمی را نیز با یک پردازش و طراحی جدید در ساختار، و موازی نمودن آنها باحال و فضاهای جدید دوباره وارد کار کنیم. مثلا در دو سه فصل اخیر نزدیک به ۵ یا ۶ کاراکتر به این مجموعه اضافه شدند.

او خاطرنشان کرد: ناگفته نماند که «شکرستان» در چند سال اخیر چه به لحاظ آمار تلویزیونی و چه از لحاظ میزان تماشا در تلوبیون در زمره برنامه­‌های پر بیننده و شاخص قرار گرفته است.

گفتنی است داستان­ های سری جدید «شکرستان» که به کارگردانی عباس جلالی یکتا با تکنیک کات اوت به تولید رسیده و در یک شهر قدیمی و خیالی رقم می‌خورند و هر قسمت راوی داستان‌های مجزایی است که با صدای رضا بابک همراه می‌شوند. همچنین بهلول، پادشاه، وزیر، قاضی، اسکندر، ننه قمر، خواجه ­فرزان، خواجه ­اقبال، برزو و صمد از جمله شخصیت‌های آن هستند.

لازم به ذکر است «شکرستان» تاکنون علاوه بر پخش از شبکه پویا، کودک و آی‌فیلم از سایر شبکه­ های دیگر نیز روی آنتن رفته و این‌بار سری جدید آن از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/