روایت مدیر اورژانس بیمارستان سینا از وضعیت کیانوش عیاری

روایت مدیر اورژانس بیمارستان سینا از بهبود وضعیت سلامتی کیانوش عیاری: خندید و قول داد باز هم «خانه پدری» بسازد بین بودن یا نبودن، بودن را برگزید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر الگونیوز؛ حسین کرمانپور مدیر اورژانس بیمارستان سینا در توضیح آخرین وضعیت سلامتی کیانوش عیاری بعد از بستری شدن در این بیمارستان نوشت: «خالق ‌روزگار قریب⁩،به ‌هزاران چشم⁩ منتظر،لبخند زد و بین ‌بودن یا نبودن⁩، بودن را برگزید و برای اهالی درمان سینا، ‌روز باشکوه⁩ را معنی بخشید.به همت همکاران عزیزم، ‌کیانوش عیاری⁩،امروز نشست، سخن گفت، خندید و قول داد به پاس الطاف این روزهای مردم ایران به او و سلامتی‌اش، ده‌ها فیلم دیگر به درازای ‌خانه پدری⁩ بسازد.

من شخصاً به خاطر سریال روزگار قریب، با آن ساخت حرفه‌ای و دراماتیک، خود را به کیانوش عیاری وام‌دار می‌دانستم. و امروز وقتی همکار ارجمندم، دکتر امید رضایی تماس گرفت تا از احوالش بپرسد، با آنکه دیروز تا مرز آی سی یو با او بودم اما عزم را جزم و‌ به اتفاق مترون خوب بیمارستان سرکار خانم نجفی، به دیدار ساکن بخش مراقبت‌های ویژه شتافتم. هنگامی که دیدم نویسنده پرِپرواز، روی تخت نشسته و با بستگان و رفقایش مشغول گفتگو، از ته دل خوشحال شدم.

شاید باورش سخت باشد، اما شیرینی باز شدن هر چشمی پس از یک دوره ناهوشیاری، برای من به سان تولد یک نوزاد است. تا آن حد شیرین، تا آن اندازه بهجت‌زا!

اینجا اطلاع‌رسانی می‌کنم، چون می‌دانم که خبر خوب دادن،خود گامی به سوی جامعه‌ای سالم است. مجرای خبر خوب در مملکت ما بر خلاف خبر بد که فراخ و‌گشاده است، بسی تنگ و کم رمق شده! امید که ورق برگردد و سرود بیدارشو آرزو را سردهیم!

خدا را شکر می‌کنم که ایشان روال رو به بهبود را طی می‌کنند»

انتهای پیام/