«روح‌الله سهرابی» از باج‌خواهی، رانت و سودجویی‌ انتقاد کرد

روح الله سهرابی: چه سودی در این دعوا هست؟

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر الگونیوز؛ مدیرکل اداره نظارت بر نمایش فیلم سازمان سینمایی: یک بار برای همیشه بگویید از جان نحیف این سینما چه می‌خواهید؟ با رفتار نامناسب و خودخواهانه خود معیشت بیش از بیست و شش هزار نفر از خانواده بزرگ، شریف و ارجمند سینما در سراسر کشور را به گروگان گرفته‌اید که چه‌کار کنید؟ از قانون‌شکنان حمایت می‌کنید که برای خود ژست اپوزیسیون دست و پا کنید؟ که بگویید ارتباطی با حاکمیت ندارید؟ شما که صفر تا صد امور مالی، اداری، حرفه‌ای و هنری‌تان در گرو همکاری‌تان با حاکمیت بوده ادعایتان باورپذیر است؟! چه سود هنگفتی در این اختلاف و دعوا هست که رهایش نمی‌کنید؟!

 اگر قصد تضعیف و تخریب مدیران فعلی سینما را دارید، خوب می‌دانید پیش از این سینمای ایران هرگز چنین روزگاری را تجربه نکرده است که در آن مدیران سینما به طور شبانه‌روز و بدون یک لحظه آرام و قرار در تلاش و‌ تکاپو به‌دنبال موفقیت سینما باشند و بی هیچ ملاحظه و واهمه‌ای از سد موانع و مشکلاتی که عمده آن حاصل بی‌تدبیری و سومدیریت شما و همفکرانتان بوده عبور کنند.

 شما سی چهل نفر که خود را پدرخوانده سینما می‌دانید و در همه هیات مدیره‌ها، شوراها و مراکز تصمیم‌گیر فعالانه حضور داشته‌اید و هم‌اینک هم حضور دارید و بیشترین رانت‌ها، خدمات، پروژه‌ها و حمایت‌ها را هم از بیت‌المال دریافت کرده‌اید، همواره وقتی فضای سینما را آرام، پر رونق، شکوفا و موفق می‌بینید، دست به کار می‌شوید برای آنکه فضا را غبار آلود کنید تا مبادا اعضای گرفتار خانه‌ای -که تبدیل به شعبه تقلبی انجمن علوم‌سیاسی‌اش کرده‌اید. مطالبات به‌حق خود در زمینه اشتغال، معیشت، بیمه و امنیت شغلی را با جدیت مطرح و دنبال کنند!

انتهای پیام/