روی سامان قدوس حساب نکنید!

سامان قدوس با تیم لیگ برتری برنتفورد ادامه خواهد داد.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ، سامان قدوس فصل گذشته تنها لژیونر ایرانی حاضر در لیگ برتر انگلیس بود و در تیم برنتفورد عضویت داشت. با وجود حضور فعال ستاره ایرانی در تمرینات تیم انگلیسی، او چندان موردتوجه کادرفنی قرار نمی‌گرفت و همین مسئله باعث شد تا در طول فصل گذشته تنها 15 بار در ترکیب برنتفورد (به صورت فیکس و تعویضی) در لیگ برتر انگلیس حضور پیدا کند و ناکام در گلزنی و گل‌سازی بود.

قدوس که کاملاً از روزهای آرمانی‌اش فاصله گرفته و در اردوهای اخیر تیم ملی هم غایب بوده، بعد از پایان قراردادش با برنتفورد، با توجه به موافقت توماس فرانک، تصمیم به جدایی از جمع بازیکنان برنتفورد گرفت و گفته می‌شد که او دیگر در لیگ برتر انگلیس فوتبال خود را دنبال نخواهد کرد؛ به طوری‌که در این میان بحث حضور او در لیگ برتر فوتبال ایران هم مطرح شد و گفته می‌شود مذاکرات اولیه هم با او انجام شد اما به سرانجام نرسید و انتقالش نهایی نشد!

جواد نکونام سرمربی استقلال به دنبال استخدام این ستاره دورگه برای تقویت خط هافبک استقلال بود و امید زیادی داشت که بتواند با قدوس همکاری داشته باشد. در این میان، رقم درخواست سامان قدوس با سقف بودجه آبی‌ها همخوانی نداشت و همین مسئله باعث شد تا انتقال او به جمع آبی‌پوشان پایتخت در همان گام‌های نخست متوقف شود. بحث حضور قدوس در فوتبال باشگاهی سوئد و تیم مالمو هم مطرح بود که با وجود صحبت‌های انجام شده، انتقال او به این تیم هم رسمی نشد تا سرنوشتش در نقل‌وانتقالات تابستانه نامشخص بماند.

فرانک رای به بازگشت قدوس داد!

هافبک باتجربه و 29 ساله فوتبال ایران در روزهای گذشته ناکام در انتخاب تیم جدیدش بود و جالب آنکه در این میان، شایعه خداحافظی احتمالی او هم مطرح شد اما در این میان، ساعتی پیش باشگاه برنتفورد از تصمیم قدوس برای آینده کاری‌اش پرده برداشت تا مشخص شود که فعالیت او در مستطیل سبز ادامه خواهد داشت. قدوس در تصمیمی عجیب و غیرمنتظره، قراردادش با تیم انگلیسی را یک فصل دیگر تمدید کرد تا همچنان در جمع شاگردان توماس فرانک بماند!

سامان قدوس دومین لژیونر فوتبال ایران است که با وجود شایعات گسترده درباره آینده کاری‌اش سرانجام تصمیم گرفت تا در تیم فصل گذشته خود بماند و به فعالیتش در تیم برنتفورد ادامه بدهد. پیش از قدوس، روز گذشته شرایط سعید عزت‌اللهی تعیین‌تکلیف شد و او تا پایان فصل به فعالیتش در تیم وایله‌کلوب دانمارک ادامه خواهد داد و خبری از حضور او در فوتبال ایران و تیم‌هایی مانند پرسپولیس و استقلال نخواهد بود.

انتهای پیام/