رکورد داران تخلفات در تهران شناسایی شدند

1137 راننده متخلف در ۳ ماه به کلاس آموزشی دعوت شده اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبر گزاری الگونیوز، رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه شهر امن اعلام کرد:
بیشترین تخلف مربوط به پژو 206 بوده چرا که این خودرو در بین جوانان خیلی خواهان دارد و رانندگان اغلب هزینه های زیادی روی این خودرو انجام می دهند و آنرا از حالت استاندارد خارج می کنند
به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ علی اصغر شریفی صبح امروز در برنامه زنده شهر امن در استودیو پلیس پایتخت که از شبکه پنج سیما پخش می شد حضور یافت و در خصوص بیشترین ها در 3 ماهه سال 1402 توضیح داد.
وی افزود : در برخورد با تخلفات حادثه ساز در 3 ماهه اخیر سال 1402 در شهر تهران بیشترین تخلف سرعت که توسط دوربین ها ثبت شده و همکاران بنده در گشت های محسوس و نامحسوس با ان برخورد داشته اند خودرویی بوده که با بیش از 185 کیلومتر بر ساعت در حال تردد بوده که این خودرو را متوقف و اعمال قانون می نمایند.
سرهنگ شریفی گفت:  برخورد با این خودروها به صورت توقیف بوده و پلیس از مالکان برای شرکت در کلاس های آموزشی قرارگاه سرعت دعوت به شرکت می نماید .
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : بیشترین تخلف در رابطه با نوع خودروها مربوط به پژو 206 بوده است چرا که این خودرو در بین جوانان خیلی خواهان دارد و رانندگان اغلب هزینه های زیادی روی این خودرو انجام می دهند و آنرا از حالت استاندارد خارج می کنند که این کار بسیار خطرناک است.
وی گفت : بیشترین ارتکاب تخلف بین ساعتهای 1 تا 2 بامداد بوده که در زمانی ایت که بزرگراههای شهر تهران خلوت است و این جسارت برای رانندگان پیش می آید که با سرعت بیشتری رانندگی نمایند.
سرهنگ شریفی گفت : رانندگانی که بیش از 50 کیلومتر بر ساعت از حد مجاز رانندگی می کنند رانندگان و مالیکن این وسیله نقلیه به کلاس آموزشی دعوت می شوند.


سرهنگ شریفی گفت: مانند اینکه در تونلی که سرعت مجاز برای تردد 60 کیلومتر است ولی برخی خودروها با سرعت بالای 110 کیلومتر در ان حرکت می کنند . سرعت میانگین برخی خودروها در داخل تونل شهدای غزه 131 کیلومتر بوده است که این رانندگان به کلاسهای اموزشی فراخوانده شده اند .
وی ادامه داد : در سه ماهه اخیر 1137 نفر از رانندگان حادثه ساز به کلاسهای آموزشی فراخوانده شده اند و مجدد مورد بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی شده اند .
سرهنگ شریفی گفت : از این 1137 نفر ده پلاک تکراری مجدد به کلاس دعوت شده اند که این نشان از تاثیر خوب این کلاس ها بر رانندگان بوده است و این ده نفر به مراجع قضایی معرفی می شوند و کسانی بوده اند که مشکلات روحی و روانی داشته اند که گواهینامه انها باطل شده است .
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : در بررسی ها همچنین مشخص شد که بیشترین سرعت هم در بزرگراه امام علی (ع ) بوده که عدد 137 را نشان داده که خودرو توقیف گردیده است.

انتهای پیام/