زور ایران به هلند هم نرسید!

تیم ملی والیبال در چهارمین بازی خود در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها مقابل هلند با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ، تیم ملی والیبال ایران که از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هلند رفته بود، باز هم طعم شکست را تجربه کرد.

شاگردان عطایی در ادامه لیگ ملت ها این بار در برابر هلند و در رقابتی پایاپای شکست خوردند.

ست اول؛ 25 بر 16 برنده ایران

در ست نخست این تیم‌ملی ایران بود که موفق شد نخستین امتیاز بازی را کسب کند. شاگردان عطایی در ادامه برتری خود را حفظ کردند و 13بر6 از رقیب پیش افتادند. اما در ادامه تیم والیبال هلند با اشتباه خانزاده توانست امتیاز پوئن کسب کند تا نتیجه 20بر 15 به سود ایران شود. ولی باز در نهایت این بلند قامتان ایران بودند که تیم برتر میدان بودند و توانستند با نتیجه 25 بر 16 به پیروزی برسند.

 

ست دوم؛ 25 بر16 برنده هلند

اولین امتیاز برای ایران ثبت شد اما در ادامه هلندی‌ها عملکرد بهتری داشتند و موفق شدند 2 بر 1 از ایران پیش بیفتند. هلند همچنان برتری خود را حفظ کرد به طوری که با نتیجه 14 بر 10 از تیم‌ملی کشورمان جلو افتاد. عطایی سرمربی تیم‌ملی ایران تقضای وقت استراحت کرد. والیبال هلند در ست دوم این رقابت، بهتر از ست اول عمل کرد تا با نتیجه 25 بر 16به پیروزی برسد.

 

ست سوم؛ 25 بر 21 به سود ایران

در سومین ست نخست امتیاز برای تیم هلند به دست آمد. ولی در ادامه سید محمد موسوی توانست با دفاع زیبا ایران را با نتیجه 4 بر 2 پیش بیندازد. والیبال ایران با تشویق هواداران خود در خانه حریف نمایش بهتری داشت و همچنان با نتیجه 10 بر ۶ از هلند پیشی گرفته بود. در ادامه اختلاف امتیاز کمتر و کمتر شد و هلند توانست نتیجه را 15 بر 13 کند. در پایان این ست شاگردان عطایی موفق شدند 25 بر 21 ست سوم را به سود خود خاتمه دهند.

 

ست چهارم؛ 25 بر 17 برنده هلند

اولین امتیاز ست چهارم را ایران کسب کرد. اما در ادامه این هلندی‌ها بودند که 6 بر 4 جلو افتادند تا عطایی نخستین وقت استراحت را درخواست کند. والیبال هلند در ادامه ست چهارم، باز هم تیم برتر بود و 14بر 8 از ایران پیش افتاده بودند. شاگردان عطایی در ست چهارم حرفی برای گفتن نداشتند تا با نتیجه 25 بر 17 ست چهارم را به هلند واگذار کردند. با این نتیجه دو تیم در ست شماری برابر شدند.

 

ست پنجم؛ 14 بر10 برنده هلند

نیمیر عبدالعزیز نخستین امتیاز را برای هلند کسب کرد. امین اسماعیل‌نژاد موفق شد با آبشار زیبای خود ایران را با نتیجه 2 بر 1 پیش بیندازد. در ادامه باز هم هلندی‌ها با درخشش عبدالعزیز در امتیاز 4 بازی را به تساوی کشاند. در ادامه هر دو تیم بازی پایاپایی داشتند و در پوئن 10 مساوی شدند. اما در نهایت این هلندی‌ها بودند که با یک کار تیمی فاصله را زیاد کردند و در نهایت 15 بر 10 ست پنجم را از آن خود کردند.

 

انتهای پیام/