تقویت ویژه گشت های پلیس آگاهی

قول پلیس به مردم در مورد سارقان

به پرونده سارقان خارج از نوبت رسیدگی می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار الگونیوز اعلام کرد:
دادسراهای ویژه ای برای بررسی پرونده سرقت در نظر گرفته شده است که حتی خارج از نوبت به ارتکاب سرقت سارقین رسیدگی می کنند.
سردار “علی ولی پور گودرزی” گفت: یکی از اقدامات خوب پلیس در این چند وقت اخیر که با دستور ویژه سردار فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت ، تقویت واحدهای گشتی آگاهی بود .
وی افزود: برخی از سارقان برای انجام واعمال اقدامات مجرمانه خود هیچ محدودیتی را قائل نیستند و هر کاری را که می خواهند به قول خودشان انجام می دهند ولی همکاران بنده با جسارتی که دارند و آموزشهایی که دیده اند و با تبحری که دارند این سارقان را تا دستگیری نهایی دنبال می کنند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت : گشت های آگاهی اقدامات خود را به خوبی انجام می دهند و با استعلام از خودروها ، خودروهای سرقتی را کشف و سارقین آنرا دستگیر می کنند و تا به نتیجه نرسند دست از تلاش بر نمی دارند.
سردار “علی ولی پور گودرزی” پور افزود: برخی از از جرایم که به صورت سریالی صورت می گیرد توسط قضات محترم دستور داده می شود که بدون پوشش صورت بگیرد و تصویر وصورت برخی از سارقین بدون پوشش رسانه ای می شود که نشان دهنده تعامل خوب پلیس با دستگاه قضایی می باشد.
وی گفت:  در بحث جرایم خشن به صورت ویژه در دادسراهایی که از قبل تعیین می شود توسط دادستان های محترم و خبره تعیین می شود و حتی خارج از نوبت به کار آنها رسیدگی می شود که زودتر به مجازات خود برسند و تا زمان صدور کیفر خواست در زندان می مانند تا مجازات آنها تمام شود.

انتهای پیام/