ساعات ترافیک در شهر تهران مشخص شد

ساعت 18 تا 20 اوج ترافیک شبانگاهی است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری الگونیوز، رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو اختصاصی با خبرنگار الگونیوز اعلام کرد:
اولین محوری که ترافیک ان آغاز می گردد محور کرج به تهران است که تقریبا در ساعت 05:30 و یا 05:45 دقیقه آغاز می گردد.
سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور شروع ترافیک شهر تهران از بزرگراه تهران کرج در ساعت 05:30 گفت و از استقرار تیم های رپلیس راهور تهران بزرگ در کلیه معابر قبل از شروع ترافیک خبر داد.
سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در خصوص ساعات ترافیک در شهر تهران توضیح داد وگفت : ترافیک شهر تهران در بخش های مختلف ، متفاوت شروع می شود مثلا در بخش غربی تهران اولین محوری که ترافیک ان آغاز می گردد محور کرج به تهران است که تقریبا در ساعت 05:30 و یا 05:45 دقیقه آغاز می گردد و تراکم آن کاملا مشهود است .
وی افزود : محور بعدی که بار ترافیکی آن زود شکل می گیرد بزرگراه نواب در مسیر جنوب بهشمال است که از محدوده شهید چراغی شروع می شود .
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : ترافیک بین روز هم داریم که از ساعت 12 ظهر تا 14 می باشد ولی همکاران بنده از ساعت 11 در جلوی مدارس مستقر می شوند تا بتوانند ترافیک بین روز را کنترل نمایند .
سرهنگ موسوی پور افزود : ترافیک عصرگاهی نیز داریم که بار ان از ساعت 15:30 شروع می گردد و تا ساعت 21 ادامه دارد ولی پیک ترافیک ما از ساعت 18 تا 20 می باشد و سفرهاتمام می شود ولی مجدد سفرهایی به داخل آغاز می گردد.
وی ابراز داشت: این ترافیک تراکم عبور و مرور را افزایش و تشدید می کند و پیک ترافیک در آن ساعت ( 18تا 20 ) تفزایش دارد واز این ساعت به بعد اکثر محورها تخلیه می شود.

انتهای پیام/