ساکت خواهان ستاره عراقی آبی ها!

قرار است با قراردادی قرضی ستاره عراقی آبی ها به مس رفسنجان برود.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ، منتظر محمد در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا توانست عملکردی خیره‌کننده در ترکیب تیم ملی عراق داشته باشد و نقش پررنگی در قهرمانی تیمش در این رقابت‌ها داشت؛ آن‌هم در حالی‌که در پایان این مسابقات، عنوان بهترین بازیکن به منتظر محمد رسید تا کاپیتان تیم ملی عراق شرایط رویایی را در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال غرب آسیا تجربه کند. بعد از رقابت‌ها، چند پیشنهاد برای آینده کاری محمد مطرح شد که جدی‌ترین و البته جذاب‌ترین آن، حضور در استقلال تهران بود.

 

محمد در شرایطی به دنبال مذاکره با مدیران باشگاه استقلال بود که در سالیان گذشته مدیران باشگاه استقلال به دنبال جذب برادر او بودند اما در این راه موفق نشدند. جالب آنکه در آن مقطع هم علی خطیر در باشگاه استقلال حضور داشت و در قامت معاون ورزشی فعالیت می‌کرد. خطیر در بازگشت دوباره‌اش به استقلال این‌بار در قامت سرپرست مدیرعاملی بازگشت و به دنبال آن بود تا پدیده عراقی را به فوتبال ایران بیاورد و مذاکرات با منتظر محمد آغاز شد.

 

پر شدن سقف قرارداد علیه پدیده عراقی

هافبک عراقی قرارداد دو ساله‌اش را با استقلال به امضا رساند و رسماً مراسم معارفه او از سوی استقلالی‌ها انجام شد و حتی منتظر محمد در تمرینات هم شرکت کرد اما پر شدن سقف بودجه باعث شده تا منتظر محمد شانسی برای همراهی استقلال در فصل جدید نداشته باشد. البته که در این میان شایعاتی درباره عدم رضایت نکونام از سطح فنی محمد وجود دارد اما گفته می‌شود که اصلی‌ترین علت عدم اضافه شدن نام محمد به فهرست استقلال، موضوع سقف بودجه آبی‌ها است.

 

مصطفی محمد که برادر منتظر محمد محسوب می‌شود، چند روز قبل در پیامی اینستاگرامی رقم قرارداد برادرش با استقلال را افشا کرد و در واکنش به شایعات مطرح شده درباره عدم رضایت کادرفنی از عملکرد منتظر محمد توضیح داد که برادرش با قراردادی 250 هزار دلاری به استقلال پیوسته و قانون سقف بودجه باعث شد عدم ثبت قرارداد محمد شده است؛ آن‌هم در شرایطی‌که گفته می‌شود رقم قرارداد منتظر محمد در فصل گذشته 60 هزار دلار بوده است! البته که مصطفی محمد به سرعت پیام اینستاگرامی خود را پاک کرد و پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که رقم درج شده در قرارداد منتظر محمد برای دو فصل است.

 

کوچ به رفسنجان در انتظار محمد

استقلالی‌ها با توجه به شرایط به‌وجود آمده نمی‌خواهند پدیده عراقی را از دست بدهند اما در نقطه مقابل، ناتوان در خالی کردن فهرست خود و کاهش سقف بودجه‌شان هستند. همین مسئله باعث شده تا مدیران باشگاه استقلال به سراغ فروش قرضی منتظر محمد بروند و در این زمینه رایزنی‌های نهایی انجام شده است. شب گذشته در فضای مجازی تصاویری جعلی از محمد در لباس مس رفسنجان منتشر شد که تصاویر منتشره صحت نداشت اما رایزنی‌ها در این‌باره انجام شده است.

 

ساکت الهامی که در فهرست تیمش از حضور علی عدنان به عنوان یک بازیکن عراقی بهره می‌برد و به دنبال جذب علی کاظم مدافع عراقی هم بود که تلاش مدیران باشگاه مس به سرانجام نرسید، از جذب منتظر محمد استقبال کرده و گفته می‌شود تفاهم‌نامه‌ای سه‌جانبه میان باشگاه‌های استقلال تهران، مس رفسنجان و منتظر محمد تنظیم شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، محمد با قراردادی قرضی به مس رفسنجان خواهد رفت تا در فصل جدید در جمع نارنجی‌پوشان باشد و سپس بعد از اتمام قرارداد قرضی‌اش و حل‌وفصل شدن مشکلات مالی استقلالی‌ها به جمع شاگردان جواد نکونام بازخواهد گشت.

 

منبع: فوتبال 360

انتهای پیام/