ستاره منچستر یونایتد:می خواهم در حد و اندازه هالند باشم!

راموس هویلند:من را با هالند مقایسه نکنید.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ،راسموس هویلوند در تابستان امسال به منچستر یونایتد پیوست. علیرغم تحسین هواداران یونایتد از این مهاجم دانمارکی، که او را با ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچستر سیتی مقایسه می‌کردند، او نتوانست شروع خوبی در الدترافورد داشته باشد.

او در ادامه لیگ توانست اولین گل‌هایش برای منچستر یونایتد را به ثمر برساند. هویلوند در دو بازی شیاطین سرخ مقابل بایرن مونیخ و گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا، سه گل زد اما نتوانست مانع از باخت تیمش شود.

1941164

او امروز در مصاحبه‌ای درباره مقایسه توانایی‌هایش با ارلینگ هالند صحبت کرد:«من ترجیح می‌دهم با او مقایسه نشوم. من فکر می‌کنم او در کلاس خودش است. امیدوارم روزی بتوانم به سطح او برسم، اما در حال حاضر، فکر می‌کنم خیلی زود است. ارلینگ در هر صورت اگر بهترین فوتبالیست جهان نباشد، حداقل بهترین مهاجم جهان است.  من واقعاً نمی‌خواهم با او مقایسه شوم، اما امیدوارم روزی بتوانم مانند او شوم. او فوق‌العاده است

چه کسی می‌داند؟ من فقط بیست سال سن دارم. باید ببینیم که در نهایت می‌توانم تا چه سطحی بالا بروم. امیدوارم بتوانم در همین فصل عملکرد فعلی‌ام را ارتقا دهم تا در سطح مهاجم باشگاه بزرگی مانند منچستر یونایتد باشم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که چقدر می‌تواند پیشرفت کند، گفت:«نمی‌دانم! باید ببینیم. من هر روز تمرین می‌کنم و سعی می‌کنم هر روز بهتر از روز قبل شوم. انتظارات بقیه از خودم را دوست دارم. از آن لذت می‌برم.»

انتهای پیام/