ستاره پرسپولیسی و مرد سال آسیا در راه پرسپولیس!

محمد خدابنده لو و عبدالکریم حسن دو گزینه پرسپولیس برای زمستان هستند.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ،محمد خدابنده لو هافبک جوان و با استعداد فوتبال ایران، سرانجام با پرسپولیس به توافق رسید و اولین خرید زمستانی این تیم است.

 

خدابنده لو در فصل بیست و دوم نیز قرار بود راهی پرسپولیس شود اما این اتفاق رخ نداد و حالا در لیگ بیست و سوم پیراهن این تیم را به تن می کند.

 

خدابنده لو در ابتدای لیگ بیست و سوم با قراردادی یک ساله راهی مس رفسنجان شد و در ادامه لیگ به جمع پرسپولیسی ها ملحق می شود.

 

طبق پیگیری ها خدابنده لو با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده و فقط صادر شدن رضایتنامه او از سوی مس رفسنجان باقی مانده است‌. مس رفسنجان به احتمال زیاد رضایتنامه این بازیکن را صادر می کند و این هافبک مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس ندارد. خدابنده لو از گذشته هوادار پرسپولیس بوده و حتی ویدیوهای حضور او در ورزشگاه آزادی برای تماشای بازی های پرسپولیس به شدت وایرال شده است.

 

خدابنده لو اولین خرید زمستانی پرسپولیس است و به زودی از او رونمایی می شود.

علاوه بر خدابنده لو مدیریت باشگاه پرسپولیس مذاکرات خود با اهداف نقل و انتقالاتی را آغاز کرده و حالا خبر می رسد عبدالکریم حسن یکی از گزینه های جدی پرسپولیس برای نقل و انتقالات زمستان است.

 

عبدالکریم حسن سابقه کسب جایزه مرد سال فوتبال آسیا را دارد‌. او اکنون بازیکن آزاد محسوب می شود و پرسپولیسی شدن او دور از انتظار نیست.

 

این مدافع چپ ۳۰ ساله، ۱۲۱ بازی ملی در کارنامه خود دارد البته نام عبدالکریم حسن در لیست قطر برای جام ملت های آسیا دیده نمی شود. این بازیکن یک مصاحبه قدیمی دارد که تاکید کرده پرسپولیس قوی ترین تیم آسیا است و حالا احتمال پیوستن او به جمع قرمزها وجود دارد.

 

حالا باید منتظر ماند و دید آیا عبدالکریم حسن پرسپولیسی می شود یا خیر.

انتهای پیام/