سردار آزمون غایب بزرگ جام ملت‌های آسیا!

سردار آزمون پس از پیوستنش به رم قول عجیبی را به آقای خاص داده است.

به گزارش گروه ورزشی الگونیوز ،سردار آزمون که تا سال 2027 تحت قرارداد باشگاه بایرلورکوزن قرار دارد، در آستانه انتقالی ناگهانی و البته هیجان‌انگیز قرار گرفته و در شرایطی‌که ستاره ایرانی در آغاز به کار فصل جدید بوندسلیگای آلمان جایی در فهرست بایرلورکوزن به دلیل مصدومیت نداشت، حالا او در یک‌قدمی پیوستن به رم قرار گرفته است. آزمون شب گذشته رسماً وارد کشور ایتالیا شد و گفته می‌شود که بعد از گذراندن تست‌های پزشکی، قرارداد او امروز (جمعه) نهایی می‌شود.

 

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی، اولین نفری بود که خبر انتقال آزمون به رم را فاش کرد و او در تازه‌ترین توضیحات خود درباره این انتقال در صفحه توییتری خود نوشت: «دو باشگاه آ اس رم و بایر لورکوزن بر سر انتقال قرضی و یک ساله سردار آزمون به توافق رسیدند‌. همچنین یک بند خرید ۱۲ میلیونی در قرارداد سردار وجود دارد. فولام نیز به جذب آزمون علاقه داشت اما سردار فقط رم را می‌خواست».

 

ستاره ایرانی در شرایطی در آستانه انتقال قرضی به رم ایتالیا قرار دارد که در این میان خبرهای گوناگونی درباره وضعیت او در تیم ایتالیایی به گوش می‌رسد. با توجه به حضور چهره‌های مانند آندره بلوتی و تامی آبراهام، به نظر می‌رسد که سردار آزمون برای کسب تجربه بازی در تیم ایتالیایی کار سختی را در پیش دارد. البته که در این میان، گفته می‌شود ژوزه مورینیو علاقه ویژه‌ای به سبک بازی آزمون دارد و پافشاری این سرمربی پرتغالی باعث شده تا انتقال آزمون به رم نهایی شود.

 

قول عجیب ستاره ایرانی به مورینیو!

جانلوکا دی‌مارتزیو دیگر خبرنگار نام‌آشنای ایتالیایی، ضمن نهایی دانستن انتقال آزمون به رم درباره وضعیت این مهاجم ایرانی در تیم جدیدش خبر عجیبی را مخابره کرده است؛ به‌طوری‌که دی‌مارتزیو اعلام کرده، سردار آزمون در گفت‌وگویش با ژوزه مورینیو به این سرمربی پرتغالی اطمینان داده که برای هماهنگی بیشتر با همبازیانش در تیم رم، او در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که در زمستان پیش‌رو قرار است برگزار شود، شرکت نمی‌کند و تیم ملی ایران را در این رقابت‌ها همراهی نخواهد کرد!

 

امیر قلعه‌نویی و کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران در کنار مسئولان فدراسیون فوتبال فعلاً واکنشی به این خبر جنجالی نداشته‌اند. در سالیان گذشته همواره سردار آزمون در کنار مهدی طارمی، زوج موفق خط حمله تیم ملی فوتبال ایران بوده‌اند که حالا غیبت آزمون در مسابقات حساس پیش‌رو می‌تواند برای تیم ملی ایران دردسرساز باشد. البته که گفته می‌شود برای فیفادی ماه سپتامبر و رویارویی با تیم‌های بلغارستان و آنگولا، آزمون در تلاش است تا رضایت قلعه‌نویی را جلب کند و احتمالاً او در اردوی پیش‌رو غایب خواهد بود اما بعید به نظر می‌رسد که سرمربی تیم ملی در آستانه مهم‌ترین تورنمنت آسیایی بخواهد قید همکاری با آزمون را بزند و او را در اختیار تیم باشگاهی‌اش قرار بدهد!

 

انتهای پیام/