سردار قاآنی در صحت و سلامت است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس با اشاره به پرسش‌های مطرح‌شده درباره وضعیت سلامت سردار قاآنی، تاکید کرد: او در صحت و سلامت کامل، مشغول فعالیت است.

به گزارش خبرگزاری الگونیوز؛ ایرج مسجدی معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران در همایش تجلیل از موکب‌داران و خادمان اربعین حسینی در مجتمع فرهنگی شهید بهشتی با اشاره به پرسش‌های مطرح‌شده درباره وضعیت سلامت سردار قاآنی، تاکید کرد: او در صحت و سلامت کامل، مشغول فعالیت است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بعد از کشتار در غزه و حمله به حزب‌الله موفق به پیشرفت زمینی نشد و انتقامش را از مردم ضاحیه لبنان می‌گیرد، گفت: تعدادی از نیرو‌های نظامی رژیم اشغالگر کشته شدند، اما نتوانستند مقاومت را از پا در آورند؛ برای همین وارد لبنان شدند. با وجود اینکه یک سال از جنگ مقاومت فلسطین در غزه می‌گذرد، ولی آمادگی مقاومت بیشتر شده است، تا جایی که حماس ۹۰ درصد آماده نبرد است.

وی با اشاره به اینکه غزه و حماس می‌گویند که مبادا کسی سازش کند و در برابر رژیم اشغالگر کوتاه بیاید، ادامه داد: آنها معتقدند که یا اسرائیل باید شروط را بپذیرد یا جنگ را ادامه می‌دهیم و ما آماده نبرد هستیم.

مسجدی با بیان اینکه یک خانواده فلسطینی حاضر نشده از غزه بیرون برود، گفت: اینها می‌خواستند مردم را به اردن و … کوچ بدهند، اما مردم برای حمایت از فرزندانشان ماندند و مقاومت کردند. وضعیت حزب‌الله و نیروی جهاد اسلامی و مقاومت اسلامی اینچنین نیست که از بین بروند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی زن و بچه مردم را می‌کشد و در جنگ نامردی وارد عمل شده و بی‌رحمانه مردم را می‌کشد، تصریح کرد: آنها در محور مقامت هیج توفیقی نداشته‌اند؛ به طوری که نه توانستند مردم را برانند و نه حزب‌الله و حماس را از بین ببرند. چرا که حزب الله برای سال‌های طولانی مقاومت در برابر اسراییل غاصب برنامه‌ریزی کرده است.

مسجدی با اشاره به اینکه مقاومت امروز به یک قدرت و امپراطوری منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شده است، تصریح کرد: مقاومتی که روزی با سنگ می‌جنگید، امروز با بمب و موشک می‌جنگد.

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مقاومت در معادلات منطقه مؤلفه قدرت بازدارندگی ایجاد کرده است، خطاب به مردم و دوستداران مقاومت، گفت: مبادا در ذهن کسی تصور شود که مقاومت شکست خورده است. مقاومت در این برهه در آمادگی کامل است و جای نگرانی نیست.

 

انتهای پیام/